לכבוד חנוכה: שיתוף פעולה מיוחד בין "נערי האור" לשחקני מכבי ת"א בכדורגל

שחקני מכבי תל אביב בכדורגל, הגיעו לבית המלאכה לייצור הנרות של "נערי אור" ברשפון וארזו יחד עם הנערים שנמצאים בסיכון עם פוטנציאל גבוה, מארזי נרות בצבעי הדגל של הקבוצה – כחול וצהוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/21 18:43 כא בכסלו התשפב

לכבוד חנוכה: שיתוף פעולה מיוחד בין "נערי האור" לשחקני מכבי ת"א בכדורגל
נחמן בוחבוט ושרן ייני, צילום: איילון טל

שיתוף פעולה מרגש נולד לקראת חנוכה בין שחקני מכבי תל אביב בכדורגל ל"נערי האור" - מסגרת תעסוקתית חינוכית לנוער בסיכון עם פוטנציאל גבוה הפועלת ע"י ייצור נרות בוטיק בעבודת יד. נחמן בוחבוט, 16, נער אור, הגשים חלום אישי כשפגש את שרן ייני, הוא מעריץ נלהב של הקבוצה בכלל ושל שרן בפרט.

בימים האחרונים הגיעו שחקני מכבי תל אביב בכדורגל לבית המלאכה לייצור הנרות של "נערי אור" ברשפון וארזו יחד עם הנערים ממית"ר חולון מארזי נרות בצבעי הדגל של הקבוצה - כחול וצהוב. הם עברו יחד יום מעצים, מלא אור, נתינה ותקווה לקראת החג. פרויקט "נערי האור" עוסק בקידום בני נוער ונותן לנערים מסגרת חינוכית, משכורת מכבדת ובעיקר מקפצה לחיים. 

"כיף מאוד להגיע לכאן ולעשות את הפעילות המרגשת הזאת ביחד איתכם - אנשים מיוחדים, ריגשתם אותנו מאוד שסיפרתם לנו עליכם ועל הנוער שנמצא איתכם. כיף להירתם למען הקהילה, לשנות שגרה ולעשות דברים חשובים מאוד" אמר השחקן דן גלזר.

רני אורן מנכ"ל ויזם פרויקט "נערי האור" הודה לקבוצת הכדורגל: "תודה רבה למכבי תל אביב על ההירתמות והגשמת החלום לנערים. מאוד חשוב לנו להעצים את בני הנוער. פעילוית מהסוג הזה מסייעות להם מאוד". כל ההכנסות ממכירת המארזים ייתרמו לטובת קרן מכבי ופרויקט "נערי האור".