"עשיה ציבורית, לימוד תורה, הבנות וכמובן אור - אלה נקודות האור בחיי"

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, לא רצתה לציין נקודת אור אחת בחייה, אז לרגל המשך הפרויקט המיוחד של 'כיפה' היא ציינה כמה מהן

חדשות כיפה ציפי חוטובלי 04/12/18 19:00 כו בכסלו התשעט

"עשיה ציבורית, לימוד תורה, הבנות וכמובן אור - אלה נקודות האור בחיי"
סגנית השר ובנותיה בחנוכה, צילום: באדיבות חוטובלי

1. האור הכי גדול בחיי הוא כמובן אור, בעלי היקר. הכרנו בנר שמיני של חנוכה ואנחנו חוגגים כל שנה את הנס הגדול. 

2. נקודת אור מאוד גדולה בחיי אלה הן הבנות המתוקות שלי. השנה ילדתי את בתי השלישית נעה, שנולדה חודשיים לפני הזמן ואני מודה לקב"ה על שהיא ילדה מקסימה ובריאה. נעה הצטרפה לאחיותיה הגדולות, מעיין הבכורה בת 4 ואלירז האמצעית בת השנתיים. 

3. נקודת אור משמעותית נוספת בחיי היא המשפחה שלי: ההורים התומכים שלי שמאפשרים לי להתמיד בשליחות הציבורית שלי ועוזרים לי עם בנותיי, והאחים שלי שאני מאוד מחוברת אליהם. 

4. לימוד תורה- התורה משולה לאור ותמיד היא חלק מהחיים שלי, מאירה את היום יום ומגביהה את החיים למבט עמוק יותר. אני משתדלת שתמיד תהיה לי חברותא או שיעור קבוע ללכת אליו. 

5. יש אור גדול בשרות במשרד החוץ, להיות נציגה של מדינת ישראל שהיא אור לגויים. בתפקידי כסגנית שר החוץ אני שמחה על כל הזדמנות להציג לעמיתיי בכל רחבי תבל את תרומתה של ישראל לעולם במגוון רחב של תחומים - חקלאות, רפואה, היי טק, סייבר, ביטחון, כלכלה, אקדמיה, תרבות ועוד.

6. נקודת אור חשובה נוספת היא השליחות הציבורית של למען מדינת ישראל והעם היהודי. לשם כך נכנסתי לעולם הפוליטי לפני עשור ואני ממשיכה בפעילותי בכל תפקידיי לאורך דרכי הפוליטית לקידום האינטרסים של ישראל. זו זכות גדולה עבורי.

זוהי הזדמנות לאחל לכל עם ישראל חג חנוכה שמח ושיהיו נקודות אור רבות בחיי כל אחד מכם.

הכותבת היא סגנית שר החוץ מטעם מפלגת הליכוד