נקודת האור בחיי היא החובה והיכולת לחפש נקודות של אור

לרגל חג החנוכה ביקשה מערכת 'כיפה' משורת אנשי ציבור ומפורסמים בתחומם, שישתפו את הגולשים בנקודות האור של חייהם. לכבוד נר שביעי קבלו את מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל

חדשות כיפה יאיר שחל 08/12/18 18:44 ל בכסלו התשעט

נקודת האור בחיי היא החובה והיכולת לחפש נקודות של אור
צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

נקודת האור בחיי היא בעצם לא רק נקודה אחת. היא נקודה שמביאה אחריה עוד ועוד נקודות של אור. מה זה אומר? בואו נתחיל.

נקודת האור בחיי היא עצם האור. האור הינו הבריאה הראשונית שקיימת בעולם, האור הוא החידוש הגדול ביותר שקיים בעולם. הוא יוצר הכל, הוא נותן חיים לכל, הוא זה שמסייע לצמיחה בעולם הצומח והוא זה שמעניק חיים בעולם החי .

האור מלמד אותי בכל יום ויום כיצד עליי לפעול ואיך צריך לתקן. נקודת האור היא זו שמאפשרת לי להתמודד עם חושך כזה או אחר בחיים הפרטיים, המשפחתיים, המקצועיים והלאומיים - ואולי אף מעבר לכך . נקודת האור היא נקודת פריצה שאומרת לחושך -  אתה מוגבל ,יש לי דרכים איך להעלים אותך. נקודת האור מצליחה להעלים חושך הרבה יותר גדול ממנה. פעמים רבות בשירות הצבאי אתה מביט דרך מכשיר אשר מגביר את אור הכוכבים ורואה שוב ושוב שאור קטן פשוט מעלים את הלילה. אור שאומר לו - אתה כבר לא חשוך, אני יודע איך לצעוד, איך ללכת בראש מורם. כאילו שהחשכה נעלמה.

חיפוש נקודת אור  היא דרך חיים, היא שיטה רוחנית, היא המפתח לשינוי. המבט האופטימי השמח הפועל מתוך אמון גדול הוא לא מבט הזוי. אני לא עוצם את עיני מלראות קשיים ומכשולים, כאבים ומורכבויות- אך נקודת האור אומרת לי גם מהו הטוב וכיצד להוסיף דבר, שגם אם לא יפתור הכל, יקדם את הדברים עוד שלב אחד קדימה. נקודת האור היא נקודת האמונה, היא נקודה שבאופן פלאי מעלה אותי אל ציר שמורכב מנקודות נקודות אשר יוצרות ציר- ציר התקדמות ופריצה.

אז בקיצור, נקודת האור בחיי היא המבט האמוני שנותן לי אתגר בכל יום בחיי לחפש בכל מצב עוד נקודה של אור ועוד נקודה של אור. כך תוך כדי קפיצה וחיבור של נקודה לנקודה נוצר ציור מלא אור.  אמנם חשוך קצת מסביב - אבל זה רק כדי שנוכל לחפש עוד נקודה חדשה של אור. עוד נקודה של חיים .


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן