שנת שמיטה בפתח: מינויי בית הדין של אוצר הארץ

ארגון אוצר הארץ ממשיך להכין את הפעילות לשנת השמיטה ומינה את הרבנים ואנשי השטח לקראת הפעילות. איתן מאיר מנכ"ל אוצר הארץ: "שנת השמיטה מצריכה עבודה מראש בגלל כל המורכבות הקיימת בה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/21 17:10 ח באייר התשפא

שנת שמיטה בפתח: מינויי בית הדין של אוצר הארץ
הרבנים ושאר הנוכחים שהשתתפו בפגישה של אוצר הארץ, צילום: אוצר הארץ

ההכנות לקראת שנת שמיטה שתחול בשנה הבאה - בעיצומן. בישיבה שהתקיימה אתמול בירושלים עם רבני בית הדין, הרב יעקב אריאל, הרב דב ליאור ,הרב אליעזר איגרא, הרב שמואל אליהו, הרב יהודה עמיחי והרב אהרון בוטבול. במהלך הפגישה קיבלו הדיינים מספר החלטות חשובות לשנת השמיטה, ונציג בית הדין לכל ענייני המסחר בשמיטה יהיה מנכ"ל אוצר הארץ, איתן מאיר.

החלטה נוספת שהתקבלה היא מינוי חברת "ביכורי שדה דרום" לחברה המפיצה את מוצרי השמיטה לחנויות בכל רחבי הארץ ולצה"ל. אוצר הארץ יפקחו וישגיחו על כלל  התוצרת החקלאית המגיעה לצה"ל בשמיטה הקרובה. וזאת בכדי  לדאוג לסחורה כשרה למהדרין ולאיכות הגבוה המגיעה לחיילים. באוצר הארץ מבהירים כי הם מנחילים לציבור את ענייני השמיטה לכתחילה.

אוצר הארץ הוא ארגון המטפל בכל ענייני השמיטה מטעם מכון התורה והארץ, מכון העוסק במשך שנים בכל המצוות הקשורות לארץ ישראל וברמה הגבוהה ביותר.

איתן מאיר, מנכ"ל אוצר הארץ אמר: "שנת השמיטה מרכיבה בתוכה מצוות רבות והכנה עצומה לקראת השנה הזאת, המתקיימת אחת לשבע שנים. זוהי הזכות שלנו לשרת את עם ישראל בשמיטה הקרובה. ישנה עבודה מראש גם בצד ההלכתי וגם בצד המסחרי. אנו עושים את כל המאמצים להגיע מוכנים עם הסחורה הכשרה הטובה והאיכותית ביותר למען לקוחותינו".

מינויים חדשים לבית הדין הוכרזו בפגישה

מינויים חדשים לבית הדין הוכרזו בפגישהצילום: אוצר הארץ

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן