10 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם

מנסים להפוך לאושיות רשת באינסטגרם ולא מצליחים להפוך את הפרופיל שלכם לדבר הכי חם ברשת? הנה 10 טיפים שיעזרו לכם להגביר את הפופולריות שלכם - בלי לקנות עוקבים ובלי לתחמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/24 17:47 יד בשבט התשפד

10 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם
אינסטגרם, צילום: Ground Picture,Shutterstock

מאז הוקמה בשנת 2010, פלטפורמת האינסטגרם הפכה לאחד המדדים הכי מובהקים להצלחה. "אם אתה לא שם אתה לא קיים" היה אמור להיכתב עליה, וכמות העוקבים מעידה עד כמה פופולרי אתה. "אושיית רשת" זה כבר לא רק כינוי למי שמעלה סרטונים משעשעים אלא מקצוע של ממש - עם לו"ז מתוכנן, קהל מעריצים ולא מעט כסף. אם גם אתם מנסים להגדיל את מספר העוקבים שלכם, ללא הצלחה, הנה 10 טיפים שיעזרו לכם להתקדם עד לתואר שהפך נכסף: אושייה.

1. תמונת הפרופיל

בחרו בתמונת פרופיל שמייצגת אתכם או את המותג שלכם. מתחת לתמונה, ב-bio, כתבו ביוגרפיה משכנעת ותמציתית את מילות מפתח רלוונטיות. תמונת הפרופיל שלכם והמילים שאתם כותבים על עצמכם הם הדבר הראשון שיראה מי שייכנס לעמוד שלכם, הרבה לפני שידפדף בתמונות ובסרטונים.

2. תוכן באיכות גבוהה

אתם לא חייבים מצלמת סטודיו, אך יש לא מעט חשיבות לאיכות התמונות והסרטונים שאתם מעלים. בחרו בנייד בעל מצלמה איכותית, ותדאגו שהתוכן שלכם יראה טוב ואסתטי. כדי לשפר את המראה תשתמשו בתוכנות מתוך האפליקציה, כמו אפקטים ב-Reels או Stories, דבר שמחזק את התוכן שאתם מעלים.

3. האשטאגים

למרות ההנחה שזמנם של ההאשטאגים חלף, יש להם עדיין חשיבות והשפעה על הצלחת התוכן שאתם מפרסמים. צרו האשטאגים שמותאמים ייחודית לתוכן שלכם, השתמשו בכאלו קיימים ועשו הכל כדי להגיע לקהל רחב יותר.

האשטאג

האשטאג צילום: 13_Phunkod,Shutterstock

4. קשר עם העוקבים

אינסטגרם היא פלטפורמה שבוחרת לקדם פרופילים פעילים, כאלו שיוצרים קשר ישיר ורציף עם העוקבים. השיבו להודעות שאתם מקבלים בפרטי, השיבו לתגובות שנכתבות על פוסטים שלכם ושלחו הודעות פרטיות לעוקבים - כל אלו יגרמו לאינסטגרם לחבב את הפרופיל שלכם.

5. עקביות

גם אם עדיין אין לכם קהל עוקבים שמחכה לפוסטים שלכם מדי יום, עליכם להיות עקביים. נהלו לוח זמנים ותדאגו שאתם מעלים תוכן מדי יום. תוכנות מסוימות באינסטגרם יאפשרו לכם לבחון את הזמנים הפעילים ביותר של קהל העוקבים שלכם, ואלו הזמנים האידאליים לפרסום תכנים בעמוד.

פיד באינסטגרם

פיד באינסטגרם צילום: valiantsin suprunovich,Shutterstock

6. שיתוף פעולה

פרסום שלכם בעמוד אחר, מצליח יותר או פחות, יכול להגדיל את כמות האנשים שנחשפים לפרופיל שלכם. לכן אתם יכולים לקדם שיתופי פעולה עם משפיענים, יוצרים ואמנים מהסגנון שלכם, וכך תסייעו זה לזה להגדיל את קהל העוקבים.

7. תחרויות ומתנות

תראו לעוקבים שלכם שמשתלם לעקוב אחריכם: הפעילו תחרויות, הגרלות והבטיחו מתנות - גם אם לא גדולות ומוחשיות - בכדי למשוך עוקבים להישאר בעמוד שלכם. התנאים לתחרות או ההגרלה יכולים להיות מעקב, לייק או שיתוף, שיגדילו את החשיפה שלכם.

8. קידום ממומן

קידום ממומן שמציע האינסטגרם יכול לסייע לכם להגיע לקהלים רחבים יותר. אתם לא חייבים לעשות זאת באופן קבוע, אבל אתם יכולים לבחור פוסט או סרטון מוצלחים שמייצגים אתכם בצורה הטובה ביותר, ולבחור לקדם אותם בתשלום. אם הם יביאו מתעניינים חדשים, אתם כבר תדאגו שהפיד יהיה מספיק מסקרן כדי שהם יישארו.

9. בלי בושה

לא צריך להתבייש להתנהג כמו אושיות רשת אמיתיות, גם כשמספר העוקבים עוד לא מעיד על כך. תרגישו בנוח לפנות לעוקבים, לעודד אותם לעשות לייקים ולתת טיפים שרק אתם יודעים. אל תתביישו להתנסח בחופשיות, לפתוח את הלב ולהתנהג כמו פרופיל עם מאות אלפי מעריצים.

לא להתבייש

לא להתבייש צילום: Chay_Tee,Shutterstock

10. אותנטיות

זו אולי העצה החשובה ביותר: היו אותנטים. כשיש עוד כל כך הרבה אושיות רשת ופרופילים באינסטגרם, מה שיגרום לאנשים לעקוב דווקא אחריכם זאת האישיות שלכם, ולכן אתם חייבים להקרין אותה החוצה. אל תנסו לחקות מישהו שראיתם או משהו שחשבתם שאתם רוצים להיות - פשוט תהיו אתם, כי אין טוב מזה.

זכרו שבניית קהל לקוחות אמיתי ומעורב לוקחת זמן. הימנע משימוש בטקטיקות מפוקפקות כמו קניית עוקבים, מכיוון שלעתים קרובות הן גורמות למעורבות נמוכה ועלולות להזיק לחשבון שלכם בטווח הארוך. סבלנות, התמדה והשקעה יביאו לכם את ההצלחה לה אתם מצפים.