שער הכניסה לעולם ה-AI: מקש חדש יככב על המקלדת - במקום אחד אחר

אחרי 30 שנה בהם לא נגעה במקשי המקלדת, מייקרוסופט מציגה מקלדת חדשה עם מקש ל"COPILOT", כלי הבינה המלכותית שמאחד את צ'אט GPT ואת מחולל התמונות DALL-E. המקש יבוא במקומו של מקש ה-Menu במקלדת

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/24 11:43 כו בטבת התשפד

שער הכניסה לעולם ה-AI: מקש חדש יככב על המקלדת - במקום אחד אחר
מקלדת חדשה למייקרוסופט, צילום: Rokas Tenys,Shutterstock

כבר שלושה עשורים שהמקלדת במחשבי מייקרוסופט נראית אותו דבר, אמנם העיצוב והגודל השתנו עם השנים, אך סדר המקשים נשאר תמיד כשהיה. עתה, הודיעו בחברה על הוספת מקש חדש, 30 שנה לאחר הוספת מקש ה-windows המוכר, המקש החדש יהיה מקש ה-copilot המקש שיחבר אתכם ישירות לטכנולוגיית ה-AI. המקש יבוא במקומו של מקש ה-Menu במקלדת.

שער הכניסה לעולם ה-AI במחשב האישי

המקש החדש נקרא כשם השירות החדש של מייקרוסופט שלמעשה מאחד את כל יכולות ה-AI שפיתחו חברות GitHub ו-OpenAI שמטרתו המקורית היא כלי עזר לכותבי קוד ולמתכנתים, בהמשך הפכה copilot לכלי עזר רב שימושי שמאגד לתוכו של את תוכנות הבינה המלאכותית ChatGPT ו- Dall-E כמו גם כלי עזר נוספים של החברה שמבוססים על בינה מלאכותית.

copilot, שער הכניסה לעולם ה-AI

copilot, שער הכניסה לעולם ה-AI צילום: Mojahid Mottakin,Shutterstock

יוסוף מהדי, סגן נשיא בכיר במייקרוסופט אמר לאחר השקת המקלדת החדשה כי "לפני כמעט 30 שנה הצגנו את מקש ה-Windows במקלדת המחשב האישי, שאיפשר לאנשים בכל העולם לתקשר עם מערכת ההפעלה Windows, אנחנו רואים עכשיו רגע מכונן נוסף במסע שלנו עם Windows, שבו Copilot יהפוך לשער הכניסה לעולם ה-AI במחשב האישי".