מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחת תשדרג לכם את השמירה ואחרת תשאיר אתכם בכושר: האפליקציות שכל מילואימניק צריך

אחת תעזור לכם להיכנס לכושר, השנייה תעבר לכם את הזמן בנעימים והשלישית תעזור לכם לא להירטב בגשם: אלו האפליקציות שכל מילואימניק צריך על הטלפון שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/23 14:26 ו בטבת התשפד

אחת תשדרג לכם את השמירה ואחרת תשאיר אתכם בכושר: האפליקציות שכל מילואימניק צריך
חיילים, צילום: Flash90

לפני מעל 70 יום עזבו מאות אלפי גברים את הבית שלהם, המשפחה שלהם והעבודה שלהם ועלו על מדים כדי לקחת חלק במאמץ המלחמתי. הזמן הארוך שעבר מאז הפך את המלחמה לשגרה, וכמו כל שגרה כולנו מחפשים לשדרג את איכות החיים שלנו.

בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם את כל האפליקציות שאתם חייבים להכיר: חלקן יעזרו לכם להעביר את הזמן בצבא על הצד הטוב ביותר, חלקן יעזרו עם הצד הכלכלי וחלקן יעזרו לכם להוריד את עודפי השומן שצברתם אחרי כל התרומות של הסופגניות שהגיעו לבסיסים בשבוע שעבר.

1) ספוטיפיי/ גוגל פודקאסט

קשה לי להאמין שיש עדיין מישהו במדינה שאין לו את אחת מהאפליקציות הנ"ל. אבל אם לא- זה בגדר חובה. היום יש מגוון אינסופי של פוקדאסטים להעביר איתם שעות ארוכות בשטחי כינוס, שמירות או סתם שכבר אין כוח לשבת עם החברה. החל משיעורי תורה, דרך השקעות כלכליות ועד משהו קליל על שירים ובידור לרגעים שכבר המוח לא יכול לעכל מידע. האפליקציות האלה הם מצילות חיים.

2) אפליקציות כושר

אתם כבר לא חיילים בסדיר, לא עברת בוחן מסלול לפני כמה חודשים והכרס בירה של שנות נישואין כבר הולכת לפניכם? הסירו חשש. היום יש אינסוף אפשרויות שיעזרו לכם לזוז בחינם לגמרי. כמה הצעות: לחובבי האימונים: Buttocks Workout: מחטיבים לנו אימון. עשר דקות כל יום במשך 30 יום של תרגולים חינמיים. חובבי יוגה? תורידו את Daily Yoga - Yoga Fitness Plans‏: יוגה לכל המשפחה. אין לכם זמן בין שמירות לשיחות וידאו עם הילדים? תמצאו 7 דק' פנויות ביום ותורידו את Minute Workout7.

3) הטבות למילואימניקים

אולי היינו צריכים לפתוח עם זה, כי זה די בסיסי. בכל זאת, אתם מחזיקים מדינה שלמה על הכתפיים אז כדאי שלפחות תדעו לנצל את ההטבות שמגיעות לכם. האפליקציה של "בהצדעה" תרכז לכם את כל ההטבות שמגיעות לכם.

4) להתכונן לשמירה בגשם: תחזית מדוייקת

האתר zoom.earth מנבא בצורה המדוייקת ביותר את מזג האוויר- מתי ירד גשם, מתי יהיה שמש ומאיזה מקומות כדאי להיזהר. שווה לשים בדף הבית בטלפון ולבדוק לפני כל יציאה מה קורה בשטח.

5) לאוהדים השרופים- תוצאות כדורגל

האפליקציה הזו מוקדשת לכל האהודים השרופים שכבר חודשיים לא פקדו יציע של מגרש כדורגל, לא לבשו את החולצה שמביאה מזל ולא מצליחים תמיד בתנאי השטח לראות את המשחק המלא בנייד, אבל לגמרי חייבים להישאר מעודכנים בתוצאות. האפליקציה fotmob תראה לכם את כל התוצאות של כל משחקי הכדורגל בזמן אמת.

חיילים במנוחה

חיילים במנוחה, צילום: Flash90