וואטסאפ משנה את הכללים: מעכשיו לא רק תמונות חד פעמיות

חידוש שימושי של וואטסאפ יאפשר לכם לשלוח הודעות קוליות בלי שהצד השני יוכל לשמור אותם | כל מה שצריך לדעת על השדרוג שיחזיר לכם את הפרטיות לחיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 23:17 כט בכסלו התשפד | עודכן בתאריך 13/12/23 09:25

וואטסאפ משנה את הכללים: מעכשיו לא רק תמונות חד פעמיות
קצת פרטיות לא תזיק. וואטסאפ, צילום: shutterstock

וואטסאפ ממשיכה בסדרת העדכונים שמרחיבים את השמירה על פרטיות המשתמשים. לאחר העדכון שאיפשר שליחת תמונות וסרטונים לצפייה חד פעמית, התכונה הורחבה גם להודעות הקוליות. העדכון מאפשר מחיקה אוטומטית של הקלטה מיד לאחר שהצד השני סיים להאזין לה. התכונה זמינה עבור כולם אך צפויה להתעדכן בהדרגה עבור משתמשי ה-iOS והאנדרואיד.

כך תשלחו הקלטה לשמיעה חד פעמית

לצורך שליחת הודעה קולית חד פעמית המשתמש נדרש ללחוץ על כפתור עליו מופיע הספרה "1" ולאחר מכן ההקלטה תוגדר כחד פעמית ותימחק מיד לאחר הפעלתה. בהודעת חברת וואטסאפ נכתב: "עכשיו אפשר לשתף בלי חשש מידע רגיש בהודעה קולית - למשל, אם רוצים להקריא את פרטי כרטיס האשראי לחבר או לתכנן הפתעה. כדי לשמור על עקביות הודעות קוליות לשמיעה חד פעמית מסומנות בבירור בסמל 'חד פעמי'".

החידוש הקודם של וואטסאפ: נעילת התיקיה הסודית בתווים מיוחדים ואפילו באמוג'י

כזכור, במסגרת עדכון האחרון של חברת וואטסאפ בתחום הפרטיות ניתן לנעול את התיקיה הסודית בקוד סודי הכולל אותיות, מספרים, תווים מיוחדים ואפילו אמוג'ים, ורק בעת הזנתו בתיבת החיפוש ניתן להציג את התיקיה. בהודעה רשמית של חברת וואטסאפ נכתב: "בקרוב תוכל להסתיר את תיקיית הצ'אטים הנעולה שלכם. כל שיהיה עליכם לעשות כדי לחשוף אותה הוא הקלדת הקוד הסודי שלכם בשורת החיפוש".