הזדמנות אחרונה להציל זיכרונות: גוגל תמחק חשבונות ישנים בסוף השבוע

גוגל מעדכנת כי החל מיום שישי הקרוב היא תמחק כל חשבון Gmail שלא היה בשימוש במשך שנתיים: "אנחנו רוצים להגן על המידע הפרטי ולמנוע גישה לא מורשית לחשבון שלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/23 13:46 טז בכסלו התשפד

הזדמנות אחרונה להציל זיכרונות: גוגל תמחק חשבונות ישנים בסוף השבוע
גימייל, צילום: shutterstock

הזדמנות אחרונה: אם יש לכם חשבונות Gmail שלא השתמשתם בהם בשנתיים האחרונות, ואתם רוצים שישמרו, תתחברו אליהם בימים הקרובים. החל מיום שישי, ה-1 בדצמבר, גוגל תמחק כל חשבון שלא היה פעיל בשנתיים האחרונות כשהם מסבירים כי חשבונות כאלה נוחים יותר לפריצה ופחות מאובטחים. אגב, פעילות בחשבון יש כל מיני פעולות שתוכלו לעשות כדי להפעיל את החשבון לדוגמא: קריאה של מייל, צפייה בסרטון ביוטיוב דרך החשבון, הורדת אפליקציה בחנות של גוגל ועוד.

החשבונות ימחקו ולא יהיו זמינים לשימוש מחדש

עד היום, חברת הטכנולוגיה הנילאומית, גוגל הייתה מוחקת נתונים מחשבונות שלא הופעלו במשך שנתיים. אך לפני כמה חודשים גוגל הודיעה כי מחודש דצמבר הקרוב ימחקו גם החשבונות הלא פעילים עצמם והם לא יהיו זמינים לשימוש מחדש.

בהודעה של גוגל נכתב כי "לצורך שמירה על הבטיחות, יצרנו נוהלי פרטיות קפדניים בכל המוצרים שלנו ואנחנו מקצרים ככל האפשר את משך הזמן לאחסון הקבצים האישיים והנתונים המשויכים אליהם. אנחנו רוצים להגן על המידע הפרטי ולמנוע גישה לא מורשית לחשבון שלך, גם אם הפסקת להשתמש בשירותים שלנו".