תתחילו למחוק הודעות: מהיום תצטרכו לשלם בוואטסאפ

בשורה רעה למשתמשי האנדרואיד: גיבוי התמונות והשיחות של וואטסאפ בגוגל, שסופק עד כה בחינם ללא הגבלה, מוגבל ל-15 ג'יגה בייט למשתמש. רוצים יותר? תצטרכו לשלם

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/23 13:14 ג בכסלו התשפד

תתחילו למחוק הודעות: מהיום תצטרכו לשלם בוואטסאפ
וואטסאפ, צילום: shutterstock

כל אחד מאיתנו מחזיק לפחות קבוצת וואטסאפ אחת עם עצמו, בה הוא משאיר מסרים חשובים, תזכורות ואפילו תמונות. מעבר לאפשרות לתקשר בהודעות או בהקלטות, וואטסאפ מזמן הפכה לאפליקצית אחסון. עד היום משתמשי אנדרואיד זכו לאחסון בלתי מוגבל עבור גיבוי בגוגל של ההודעות, התמונות והקישורים הנשלחים בוואטסאפ, אך כעת וואטסאפ מכריזה על שינוי דרמטי.

מהיום תצטרכו לשלם כדי לגבות את ההודעות והתמונות בוואטסאפ

אם עד היום יכולתם לגבות את ההודעות והשיחות ללא הגבלה, כעת גוגל מעניקה 15 ג'יגה בייט למשתמשי האנדרואיד שלו שאמורים לשמש עבור הגיבוי, אך גם עבור המיילים שאתם מקבלים, קבצים שאתם מעלים לגוגל דרייב, תמונות שמגובות בגוגל ועוד, מה שעלול לתפוס מקום נוסף באחסון. אם 15 הג'יגה-בייט לא מספיקים עבורכם לכל אלו, וסביר להניח כך, תוכלו לרכוש מגוגל 100 ג'יגה ב-80 שקלים, 200 ג'יגה ב-120 שקלים, 2 טרה בייט ב-390 שקלים או 5 טרה בייט ב-990 שקלים. כל אחת מהרכישות האלו תשמש אתכם למשך שנה אחת בלבד.

אם אתם ממש מתעקשים לא לשלם, כמו ישראלים טובים, יש כמה דברים נוספים שתוכלו לעשות, כמו מחיקת קבצים מיותרים ומסמכים גדולים דרך הגדרות הוואטסאפ (הגדרות < אחסון ונתונים < ניהול אחסון), מחיקת שיחות ישנות מהארכיון, חסימת הורדת תמונות אוטמטית לגוגל (הגדרות < אחסון ונתונים < הורדת מדיה אוטומטית) או אפשרות מחיקת הודעות אוטומטית לאחר תקופת זמן מסוימת (הגדרות < אחסון ונתונים < הפעלת הודעות זמניות).