שעון החורף מגיע: כך תבדקו אם הטלפון שלכם מכוון

בקרוב מאוד שעון החורף יחליף את מקומו של שעון הקיץ, וכדי להימנע מטעויות ואיחורים - כדאי מאוד לוודא שגם מכשיר הטלפון שלכם מודע לכך | כך תבדקו אם השעון בטלפון הנייד שלכם, אייפון או אנדרואיד, אכן מכוון

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/23 09:43 יב בחשון התשפד

שעון החורף מגיע: כך תבדקו אם הטלפון שלכם מכוון
שעון מעורר, שעון חורף, צילום: shutterstock

למרות שמזג האוויר ממשיך להיות חם ואף שרבי, לשעונים שלנו לא ממש אכפת. במוצאי השבת הקרובה מחוגי השעה יזוזו שעה אחת אחורה ונחזור לשעון חורף. שעון הקיץ יסתיים ב-29 באוקטובר 2023, י"ד בחשון תשפ"ד, בלילה שבין שבת (פרשת "לך לך") לראשון. בשעה 02:00 לפנות בוקר נזיז את השעון אחורנית לשעה 01:00 ונרוויח עוד שעת חשיכה. שעון החורף 2023 ימשך עד ליום ראשון 29.03.24, י"ט באדר ב' תשפ"ד.

בשנים האחרונות, רבים וויתרו על שעוני המחוגים הנייחים או התלויים על הקיר לטובת השעונים הנמצאים בכל מקרה בתוך המכשירים הניידים, איתם אנו מסתובבים לכל מקום. אולם לעומת שעון מחוגים בו תהליך שינוי השעה הוא פשוט - בטלפונים זה יכול לעיתים להיות מעט יותר מסובך. כדי להימנע מטעויות וכדי להיות בטוחים לחלוטין שתקומו בשעה הנכונה בראשון הקרוב, כתבנו עבורכם הסבר מקיף להכנת מכשירי הטלפון הניידים לשעון החורף.

שעון חורף באנדרואיד

  1. היכנסו להגדרות
  2. היכנסו ל"מערכת"
  3. היכנסו ל"תאריך ושעה"
  4. לאחר מכן, ודאו שהגדרת "לפי אזור הזמן שמספקת הרשת" מסומנת ומוגדרת כ-"GMT+03:00 שעון ישראל (קיץ)". במידה וזה לא אזור הזמן שמוגדר, המשיכו לסעיף הבא.
  5. בטלו את הסימון של "הגדרת אזור הזמן שמספקת הרשת", ולחצו על "אזור זמן" שמתחתיו. במסך שנפתח חפשו ב"אזור" את ישראל ותוכלו לראות למטה שמופיע תאריך תחילת שעון החורף בישראל - 31 באוקטובר 2021. אחרי כן, סמנו שוב את "הגדרת אזור הזמן" במסך הקודם.
כך תוודאו ששעון החורף מעודכן באנדרואיד

כך תוודאו ששעון החורף מעודכן באנדרואיד צילום: צילום מסך

שעון חורף באייפון - IOS

גם באייפון הדברים פשוטים:

  1. היכנסו להגדרות
  2. היכנסו ל "כללי"
  3. היכנסו ל"תאריך ושעה"
  4. ודאו "כיוון אוטומטי" מסומן ו"שעון מקומי - ירושלים".
כך תעדכנו את שעון החורף באייפון,

כך תעדכנו את שעון החורף באייפון, צילום: צילום מסך