בטיקטוק נלחמים בזוועות ומפרסמים מדריך מיוחד למצב

ברשת החברתית מבינים כי המלחמה גובה מחיר גם בסרטונים שעולים ומזהמים את הרשת ומציגה: כך תשמרו על הפיד שלכם נקי ואיך אפשר לדווח

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 12:52 ל בתשרי התשפד

בטיקטוק נלחמים בזוועות ומפרסמים מדריך מיוחד למצב
טנקים ברמת הגולן, צילום: Michael Giladi/Flash90

הביקורת נגד הרשת החברתית טיקטוק על אי הסרת תכנים של החמאס שפוגעים בנרצחים ובשבויים, הגיע לידי החברה והיא פרסמה הודעה נרחבת על ההתנגדות שלה לטירור וכידצ היא פועלת להסרת הסרטונים הפוגעים. במקביל פרסמה החברה הנחיות כיצד להגן על הפיד האישי שלכם ולדווח על פגיעה:

שליטה על פיד ה'פור-יו':
אנשים יכולים להקיש על 'לא מעוניין' על תוכן שהם רוצים לראות פחות; או לבחור 'רענן' אם הם רוצים לאתחל את הפיד שלהם. כאשר 'מצב מוגבל' מופעל, הוא עוזר להגביל הצגת תוכן שעלול שלא להתאים לקהל הרחב ומסנן תוכן עם תוויות אזהרה.

תמונת מצב עגומה

תמונת מצב עגומה, צילום: shutterstock

שליטה על תגובות:
אנשים יכולים לבחור מי יוכל להגיב על הסרטונים שלהם, לסנן מילות מפתח מתגובות או לבדוק תגובות לפני פרסומן. הם יכולים גם לחסום, למחוק ולדווח על תגובות בכמות גדולה. אנו מעודדים אנשים לחשוב פעמיים טרם פרסום תגובות לא נעימות.

בקרות זמן מסך:
אנו מציעים מגוון כלים שיעזרו לאנשים להתאים אישית את הזמן שלהם באפליקציה שלנו ולשלוט בו, כגון כלים להגדרת מגבלת זמן מסך, תזכורות לקחת הפסקה, להתנתק לפני השינה ועוד.

כלי הצימוד המשפחתי:
באמצעות פיצ'ר הצימוד המשפחתי שלנו, הורים ואפוטרופוסים יכולים לקשר את חשבון הטיקטוק שלהם לחשבון של ילדם המתבגר כדי להפעיל מגוון הגדרות תוכן. לדוגמה, הם יכולים לבחור לכבות את החיפוש, להפעיל את 'מצב מוגבל' ולהתאים אישית את הגדרות זמן המסך.

דיווח:
כל אחד יכול לדווח על תוכן בטיקטוק, כולל על תגובות, חשבונות ושידורים חיים. לחצו לחיצה ארוכה על סרטון, הקישו על דיווח ובחרו סיבה, למשל הפצת מידע שגוי.

בטיקטוק חותמים ואומרים: "נמשיך להתאים את אמצעי ההגנה שלנו כדי להגן על הקהילה שלנו."