מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מנכ"ל מיקרוסופט: "לבי נשבר בעקבות מתקפת הטרור המחרידה על ישראל"

מנכ"ל אחת מברות הביג-טק הגדולות בעולם הביע את השתתפותו בכאב על מתקפת הטרור של חמאס נגד ישראל, ואף שיתף מכתב לכל עובדיו, בו נכתב: " דעו שכולנו אתכם בליבנו ובמעשינו, ונמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך בכם ולשמור עליכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/23 09:42 כז בתשרי התשפד

מנכ"ל מיקרוסופט: "לבי נשבר בעקבות מתקפת הטרור המחרידה על ישראל"
השכר הממוצע בהייטק ממשיך לעלות, צילום: Gili Yaari/Flash90

סאטיה נאדלה, מנכ"ל חברת מיקרוסופט - אחת מחברות הביג-טק הגדולות בארה"ב, שיתף אתמול (ה') ציוץ בו התייחס למלחמה שפרצה בישראל: "נשבר הלב מהתקפות הטרור הנוראיות על ישראל ומהסכסוך המתגבר", כתב ב-X. "תנחומיי העמוקים לכל ההרוגים והנפגעים. המיקוד שלנו נשאר בהבטחת בטיחות העובדים שלנו ובני משפחותיהם".

נאדלה צירף מכתב שהופץ לכלל עובדי החברה ולתקשורת בעולם, אותו שיתפה קתלין הוגאן, סגנית נשיא ומנהלת משאבי אנוש ראשית. "יחד עם צוות ההנהגה הבכירה, אני רוצה להביע את אהדתי העמוקה לאלה שנהרגו, נפצעו, אבדו יקיריהם, ולכל אלו שנפגעו מהאלימות הזו. יחד אנו מגנים את השנאה והאכזריות הזו. לכל מי שהושפע, אנא דעו שכולנו אתכם בליבנו ובמעשינו, ונמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך בכם ולשמור עליכם".

לדבריה, ישנם כ-3,000 עובדים מהחברה שנפגעו מהמלחמה בדרכים שונות: "צוותים רבים ברחבי מיקרוסופט - כולל צוות ניהול המשברים שלנו - הופעלו ופועלים לסייע לעובדים".

מתנדבי זק"א בעוטף עזה |

מתנדבי זק"א בעוטף עזה | , צילום: זק"א

"העדיפות הראשונה שלנו היא לוודא שכל גוגלר נמצא במקום בטוח"

גם מנכ"ל אלפבית, חברת האם של גוגל, סונדאר פיצ'אי, שלח מייל לכלל עובדי החברה והתייחס ללחימה המתנהלת בישראל ולמתקפת חמאס ביום שבת. פיצ'אי כתב כי הם מנסים לוודא שכל העובדים במקום בטוח.

"אני בטוח שכבר שמעתם על המתקפות הנוראיות על אזרחי ישראל והלחימה שבעקבותיה. לגוגל שני משרדים עם יותר מ-2,000 עובדים בישראל, ואי אפשר לדמיין מה עובר עליהם כרגע. העדיפות הראשונה שלנו היא לוודא שכל גוגלר נמצא במקום בטוח – כי מעבר לעובדים המקומיים שלנו, יש לנו כמה עובדים שטיילו בישראל", כתב פיצ'אי במייל שצוטט באתר "גיקטיים".