"בקרוב ניפרד מהלוגו המוכר": ההכרזה הדרמטית של אלון מאסק

הבעלים של הרשת החברתית, אלון מאסק הכריז כי בקרוב הלוגו המוכר של טוויטר, הציפור שצפוי להתחלף ב-X מהבהב: "בקרוב ניפרד ממותג הטוויטר ובהדרגה מכל הציפורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/23 14:46 ה באב התשפג

"בקרוב ניפרד מהלוגו המוכר": ההכרזה הדרמטית של אלון מאסק
אילון מאסק, טוויטר, צילום: shutterstock

ממשיך להסעיר את הרשת: אלון מאסק, האיש העשיר בעולם שרכש את טוויטר ב-44 מיליארד דולר לפני תשעה חודשים ופיטר רבים מבכיריה, הודיע היום (א') על צעד דרמטי חדש: הציפור הכחולה תוחלף. "ובקרוב ניפרד ממותג הטוויטר ובהדרגה מכל הציפורים", הכריז מאסק בעמוד הטוויטר שלו. 

בנוסף, מאסק פרסם סרטון קצר שבו מופיע הלוגו הנוכחי של טוויטר לזמן קצר ולאחר מכן מתחלף ב-X מהבהב. "אם לוגו מספיק טוב של X יעלה לרשת הלילה, אנחנו נעלה איתו ברחבי העולם מחר", כתב מאסק בציוץ הנוסף שפרסם.

הבעלים של הרשת החברתית מתכנן הגבלה דרקונית על הגולשים

נציין כי במהלך השנה מאסק מחליט על שינויים דרמטיים ברשת החברתית. רק בתחילת החודש, הודיע מעתה כמות הציוצים למי שמנוי ללא תשלום תוגבל ל-600 ציוצים ביום לעומת חשבונות שאומתו ויוכלו לקרוא 6,000 פוסטים בפוסט ביום. ההחלטה עוררה את זעמם של רבים מעוקביו שמחו נגדה לאחר שקיבלו הודעות שגיאה כשניסו לצפות בפוסטים.

אילון מאסק, "טוויטר הפכה לרעילה"

אילון מאסק, "טוויטר הפכה לרעילה" צילום: shutterstock

מאסק הסביר את הסיבות לצעד הדרמטי בציוץ שפרסם בעמוד הטוויטר שלו. "כדי להתמודד עם רמות קיצוניות של גירוד נתונים ומניפולציה של המערכת, יישמנו את המגבלות הזמניות הבאות: חשבונות מאומתים מוגבלים לקריאת 6000 פוסטים ביום, חשבונות לא מאומתים עד 600 פוסטים ליום, חשבונות חדשים לא מאומתים עד 300 ליום", כתב מאסק.