בוררים אורז אבל חולים על נועה קירל? דף האינסטגרם שאתם חייבים לעקוב אחריו

בין שלל אושיות רשת מגזריות, עמודי אוכל שמציעים מתכונים משוגעים ובלוגריות אופנה שמלמדות איך להתלבש, מסתתר חשבון אינסטגרם אחד שאתם חייבים לשים לו עוקב

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/23 12:09 יד בתמוז התשפג

בוררים אורז אבל חולים על נועה קירל? דף האינסטגרם שאתם חייבים לעקוב אחריו
צילום: shutterstock

מאז נוסדה הרשת החברתית "אינסטגרם" בשנת 2010, חיינו שונו לבלי היכר. תוחלת החיים של תמונות ברשתות החברתיות התקצרה לכדי 24 שעות בסטורי, האצבע למדה לגלול באופן אוטומטי בפיד עמוס תמונות וסרטונים, ולמדנו לחטט בחייהם הפרטיים של אנשים זרים גם מבלי לצפות ב"אח הגדול". משפיעניות, בלוגריות ואושיות הפכו להיות מקצוע לכל דבר והתרגלנו לא לקנות שום דבר בלי לחפש קוד קופון.

צילום: צילום מסך

לחצו כאן כדי לעקוב

שימו עוקב: kipacoil

האינסטגרם הוא כבר לא רק פלטפורמה ליצירת קשר עם חברים רחוקים או לצפייה בחיים הנוצצים של הסלבס, אפשר לצרוך בו כמעט הכל: מתכונים מתוחכמים, עצות בנושא זוגיות, מקומות מומלצים לטיולים, סיפורים מרתקים ואפילו חדשות ופוליטיקה. חוץ מאושיות הרשת המגזריות שאתם ודאי עוקבים אחריהן, יש חשבון אינסטגרם שאתם חייבים להכיר: kipacoil.

החשבון של כיפה, לצד הפייסבוק "כיפה - חדשות", יעזור לכם להישאר מעודכנים בכל מה שקורה במגזר, ולא רק: המסעדות הכשרות הכי חמות, הפרשיות שמסעירות את הציבור, שירים חדשים, אופנה צנועה, הדברים שביבי אמר והדברים שלא אמר - הכל אצלנו בחשבון. עוד לא עקבתם?

לחצו כאן כדי לעקוב