מבצע מגן וחץ

המצב הבטחוני ונועה קירל: אלו הנושאים שישראלים חיפשו השבוע ב-google

פיקוד העורף, קורבן האונס בשמרת ורשת הסניפים החדשה - יצאנו לבדוק אילו נושאים עניינו השבוע את הישראלים, על פי החיפושים הנפוצים ביותר ב-google

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 16:11 כ באייר התשפג

המצב הבטחוני ונועה קירל: אלו הנושאים שישראלים חיפשו השבוע ב-google
נועה קירל, צילום: פלאש 90

בכל שבוע עומדים על סדר היום נושאים שונים ומסעירים את הציבור כולו. יצאנו לבדוק מה היו החיפושים הכי פופולריים השבוע ב-google ולגלות מה באמת מעניין את הישראלים.

פיקוד העורף, צבע אדום ואזעקות - 120 אלף חיפושים

המצב הבטחוני מעורר בהלה רבה בקרב הציבור. מדרום ועד מרכז חוו אזעקות וירידה למקלטים, לכן לא פלא שהחיפושים הפופולריים ביותר היו "פיקוד העורף", שזכה ל-50 אלף חיפושים, "צבע אדום" עם 40 אלף ו"אזעקות" עם 30 אלף. הציבור הישראלי המבוהל ביקש להתעדכן בהתרחשויות, וחיפש בגוגל מידע.

נועה קירל ואירוויזיון - 100 אלף חיפושים

"נועה קירל" ו"אירוויזיון" זכו כל אחד מהם ל-50 אלף חיפושים בשבוע האחרון, לפני ואחרי ההופעה המרשימה שלה בחצי הגמר, זו שהעלתה אותה לגמר הגדול. ההשתתפות של קירל באירוויזיון זכתה לסיקור רב ולתגובות רבות ונלהבות, וגם לרייטינג גבוה במיוחד.

נועה קירל

נועה קירל צילום: רפי דלויה

יעל גרימברג - 50 אלף חיפושים

קורבן האונס בשמרת, שהלכה השבוע לעולמה, הסעירה גם היא רבים מהישראלים. מותה בטרם עת עורר את הסוגיה מחדש והזכיר לרבים את המקרה המזעזע, שמיהרו להביע את דעתם הנוקבת בפומבי.

צילום: באדיבות המשפחה

מכבי תל אביב - 22 אלף חיפושים

אמש (ד') הגיעה לשיאה סדרת פלייאוף היורוליג בין מכבי תל אביב ומונאקו הצרפית. במשחק המכריע ששוחק אמש בנסיכות, נאבקו שתי הקבוצות במשחק המכריע על מקום בפיינל פור היורוליג, אך הצהובים נכנעו 86:97 והודחו מהמפעל.

קלע דוד, מגן וחץ, הפסקת אש - 20 אלף חיפושים

המצב הבטחוני עלה לכותרות פעמים רבות, וגם הביטויים "קלע דוד", "מגן וחץ" - שם המבצע החדש, ו"הפסקת אש", קיבלו כל אחד מהם 20 אלף חיפושים של ישראלים שביקשו להתעדכן במצב, ולהבין מה מתוחלל במדינתנו הקטנה.

תקיפת צה"ל בעזה

תקיפת צה"ל בעזה צילום: Atia Mohammed/Flash90

קרפור - 20 אלף חיפושים

רשת הסניפים "קרפור" נפתחה השבוע בארץ לראשונה עם 50 סניפים פזורים ברחבי הארץ והבטחה גדולה למחירים זולים מהרגיל. הפתיחה של הרשת הסעירה רבים, שרצו בעיקר לברר היכן ייפתחו הסניפים ומהם המחירים המדוברים.