עם משפטים מיוחדים: הפיצ'ר החדש של waze ליום העצמאות הישראלי

לרגל יום העצמאות ה-75, אפליקציית הניווט והמכון למורשת בן גוריון משיקים חוויית ניווט חדשה, בה תוכלו לבחור בקולו של ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל שינחה אתכם בדרך יחד עם משפטים מיוחדים שיצרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 12:34 כט בניסן התשפג

עם משפטים מיוחדים: הפיצ'ר החדש של waze ליום העצמאות הישראלי
צילום: shutterstock

לכבוד חגיגות 75 לעצמאותה של מדינת ישראל וציון 50 שנה לפטירתו של דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, אפליקציית הניווט WAZE בשיתוף פעולה עם המכון למורשת בן גוריון והשחקן עידו מוסרי ייצרו חווית ניווט בקולו של דוד בן גוריון.

 "פנה פניית פרסה, כל זמן שאדם חי הוא יכול להשתנות"

לטובת ההקלטות שהתקיימו במכון למורשת בן גוריון בשדה בוקר, והחייאת קולו האגדי של בן גוריון נבחר השחקן והקומיקאי המוכשר עידו מוסרי שמגלם את דמותו של דוד בן גוריון בסדרת הסאטירה היהודים באים שמשודרת בכאן 11

צילום: באדיבות waze

בין המשפטים שהוקלטו, בלשון זכר ולשון נקבה, ניתן למצוא ביטויים שאפיינו את ראש הממשלה הראשון ששולבו ביחד עם הוראות הנהיגה המוכרות למשתמשי Waze:  "הכל מוכן, התחל בנסיעה. אנו מכריזים בזאת שיוצאים לדרך" , "פנה פניית פרסה, כל זמן שאדם חי הוא יכול להשתנות", "חגור חגורה, צא לדרך, סע בזהירות. רק באחריות יבחן האדם"

כך תפעילו את הפיצ'ר המיוחד

חווית קולו של דוד בן גוריון תהיה פעילה לכל המשתמשים ברחבי ישראל בשפה העברית החל מהיום (חמישי, 20.04),  בכדי להפעיל את הפיצ'ר הקישו על "Waze שלי" > לנהוג עם דוד בן גוריון. או לחלופין הגדרות > קול ושמע > הקול של Waze.