נלחמים בסטורי: העדכונים החדשים של וואטסאפ

הסטטוס, המתחרה של ה"סטורי" בוואטסאפ, לא הצליח כמו המקור. עכשיו וואטסאפ משחררת עדכונים חדשים שעשויים לשנות את המשחק ולהעלות את הפופולריות של הסטטוס

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/23 18:41 טז בשבט התשפג

נלחמים בסטורי: העדכונים החדשים של וואטסאפ
צילום: shutterstock

הפיצ'ר המתחרה של וואטסאפ בסטורי של האינסטגרם הוא הסטטוס, המאפשר לעלות תמונות והודעות למשך 24 שעות בלבד, לכל אנשי הקשר שלכם. אלא שהסטטוס לא נחל הצלחה אדירה כמו הסטורי המשגשג, ואצל וואטסאפ של "מטא" החליטו כנראה לעשות חושבים ולערוך מספר שינויים. החידושים באפליקציה יחלו החל מהיום (ג') לכל מכשירי ה-iOS, אנדרואיד ואפליקציית המחשב.

1. רשימה מצומצמת

ממש כמו ב"קלוז פרינדס" של האינסטגרם, כעת יהיה אפשר לבחור גם בוואטסאפ מי מתוך אנשי הקשר שלכם יוכל לצפות בסטטוסים שאתם מעלים. 

2. הודעות קוליות

עדכון נוסף של הסטטוס בוואטסאפ הוא אפשרות לפרסם הודעות קוליות, ממש כמו בצ'אט עצמו. לכל חובבי ההקלטות הארוכות והויראליות זו תהיה הזדמנות מצוינת לפרסם את ההקלטות שלהם לכל החברים הקרובים.

3. תגובות באימוג'י

העדכון החדש המאפשר להגיב על הודעות באימוג'ים מגיע גם לסטטוס, וכעת יהיה ניתן לשגר את האימוג'י הנבחר לסטטוס שראיתם. הסטטוס של החבר קרע אתכם מצחוק? פשוט לחצו על האימוג'י הבוכה.

4. סימון צבעוני

מעטים המשתמשים שנכנסים במיוחד לעמדת הסטטוסים בכדי להתעדכן בסטטוסים האחרונים שעלו. העדכון החדש של וואטסאפ מסמן בעיגול את אנשי הקשר שלכם שהעלו סטטוסים, מסביב לתמונת הפרופיל שלהם בצ'אט. כך תוכלו להתעדכן בקלות בכל סטטוס שעולה.

5. תצוגה מקדימה

כשעולה לסטטוס קישור של חבר או מכר, לרוב אנחנו אפילו לא טורחים ללחוץ. העדכון החדש מאפשר תצוגה מקדימה של מה שנמצא בתוך הקישור, כדי שנדע מראש האם זה רלוונטי לנו וכדאי לנו ללחוץ.