הסוף לטלגרם: וואטסאפ תאפשר לשלוח תמונות באיכות המקורית

האפליקציה המפורסמת שהקלה על חייהם של רבים כל כך עומדת לשדרג את המשתמשים עם עדכון חדש: האפשרות לשלוח תמונות באיכותן המקורית | חיפוש הודעות ארכיון לפי תאריך

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/23 17:18 כט בטבת התשפג

הסוף לטלגרם: וואטסאפ תאפשר לשלוח תמונות באיכות המקורית
וואטסאפ תשדרג את החיים עוד קצת , צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים המיידים, וואטסאפ, פרצה לחיינו לפני 14 שנה ומאז הפכה לאמצעי מרכזי וכלי בלתי נפרד משגרת היומיום. מלבד שליחת הודעות, שיתוף בחוויות והעברת מסרים בקבוצות, היא גם מתהדרת בסקרים קבוצתיים ושיתוף תמונות וסרטונים. היתרון האחרון מוגבל כמובן, כיוון שכידוע, שליחת התמונות בוואטסאפ פוגמת באיכות שלהן. 

כך תוכלו לשלוח תמונות בוואטסאפ באיכות המקורית 

אולם, לא עוד. האתר wabetainfo מדווח על עדכון חדש שצפוי להגיע בקרוב למשתמשי האנדרואיד, עדכון שיאפשר לשלוח תמונות באיכות המקורית שלהן ממש. בחברה מתכננים לשלב פיצ'ר חדש בהגדרות, ממש כפי שמופיע בצילום, ובאמצעותו נוכל להגדיר את איכות התמונה. בכך למעשה תנתן האפשרות לשלוח את התמונה באיכות המקורית, מבלי להיעזר בטלגרם, במייל או בגוגל דרייב. 

צילום: WABetaInfo

 חיפוש הודעות ארכיון לפי תאריך 

העדכון הבא מיועד דווקא למשתמשי האייפון. באתר דווח גם על עדכון חדש, שיעזור למי שבאופן קבוע נוהג לחפש הודעות ישנות בארכיון האפליקציה. פיצ'ר חדש שיכנס בקרוב לוואטסאפ יאפשר לחפש הודעות בשיחות באמצעות לוח שנה מיוחד, שישדרג את איכות החיפוש על פי תאריך. עוד לא ברור עדיין מתי האפשרות הזאת תיכנס לתוקף, ועד אז כנראה שעדיין נמצא את עצמנו גוללים באובססביות בניסיון לחפש הודעה מסוימת בארכיון.