טוויטר בוחנת אפשרות חדשה שתעלה לכם לא מעט כסף

אילון מאסק, המנכ"ל החדש של טוויטר רוצה לחשוב על מודל אימות שונה של המשתמשים באתר. בטוויטר בוחנים תשלום חודשי על וי כחול. בין היתר מנסה מאסק לצמצם את ההכנסות מפרסומות

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/22 13:26 ו בחשון התשפג

טוויטר בוחנת אפשרות חדשה שתעלה לכם לא מעט כסף
טוויטר, צילום: shutterstock

עידן חדש בטוויטר: רק בשבוע שעבר השלים אילון מאסק את עסקת רכישת טוויטר וכבר נראה שהרשת מתחילה לשנות את פניה. בטוויטר כך פורסם שוקלים מחדש את מדיניות אימות המשתמשים שלהם או איך שאנחנו רואים את זה, האנשים עם הוי הכחול.

מאסק רוצה לשנות את מודל ההכנסות של טוויטר

למה מאסק רוצה לשנות את המדיניות, יש שתי תשובות אפשריות. מאסק רוצה קודם כל לשנות את מודל ההכנסות של טוויטר שמורכב היום בעיקר מפרסומות ולהמעיט מההכנסות מפרסום. מאסק מעוניין גם לייצר רשת חברתית שוויונית יותר ובעבר הטיח ביקורת על אופן קבלת הוי הכחול ברשת. במידה והמהלך אכן ייצא לפועל, תהיה טוויטר הרשת החברתית הגדולה הראשונה בארצות הברית שגובה תשלום חודשי מהמשתמשים.

מאסק

מאסק, יגבה תשלום חודשי? צילום: shutterstock

"אנחנו המוצר של טוויטר, לא נשלם"

בתוך כך, משתמשים בטוויטר מגיבים לאפשרות הזו כשרבים מהם מגיבים בביקורת כלפי רצונו של מאסק לגבות תשלום חודשי. "אני לא אשלם עבור וי כחול, ואפילו לא אשלם עבור חבילה בסיסית של טוויטר. כולנו משתמשים באפליקציה הזו ובכל מה שאנחנו עושים כאן, אנחנו המוצר שטוויטר מוכרת. אני לא אשלם לך כדי לעבוד בשבילך, אילון" כתבה אחת הגולשות כשעוד רבים אחרים אומרים דברים דומים.