הרכב המעופף שיחתוך לכם את הפקקים: צפו בטיסת ההדגמה

פתרון מעולה למי שרוצה להיפתר מהפקקים: חברה שוודית משיקה רכב מעופף שייקח אתכם מהבית לעבודה ובחזרה במהירות רבה. אם אתם שוקלים פחות מ-95 ק"ג ויש לכם 59,000 דולרים מיותרים - זה הרכב הבא שלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/22 16:22 א בתמוז התשפב

הרכב המעופף שיחתוך לכם את הפקקים: צפו בטיסת ההדגמה
בתוך הקוקפיט, צילום: צילום מסך מהתיעוד

אנחנו קמים בבוקר, מתארגנים מהר, נכנסים לאוטו, מתחילים בנסיעה ואז בום: נתקעים בפקקים הנפלאים שהשתבחה בהם ארץ ישראל, שרק הולכים ומתגברים. אבל יכול להיות שבקרוב כל זה ישתנה, וכולנו נטוס מהבית לעבודה ובחזרה.

חברת "ג'טסון" השוודית פיתחה את "ג'טסון וואן", רכב מעופף בעל מקום ישיבה אחד שמטרתו לאפשר לנוסע לדלג על העומסים בכבישים. החברה פרסמה סרטון בו ראים את מייסד החברה ומי שפיתח את הרכב, תומאש פטן, עורך נסיעה רשמית ראשונה ברכב המעופף. פטן המריא מביתו באיטליה ונחת במשרדי החברה. לטענת החברה הרכב המעופף קיצר את זמן הנסיעה ב-88% ביחס לזמן הנסיעה ברכב סטנדרטי.

צפו ברכב המעופף בנסיעתו הרשמית הראשונה:

שווה את המכיר?

הרכב המעופף מונע על ידי שמונה מנועים אלקטרוניים, שמפעילה שמונה פרופלורים. הוא שוקל 86 קילוגרם ויכול לשאת עד 95 קילוגרם. מהירות המרבית של הרכב היא 100 קמ"ש, עם זמן תעופה מרבית של 20 דקות.

מחירו של הרכב עומד על 59,000 דולר. את הרכב ניתן להזמין באתר החברה, והוא יגיע במשלוח כשהוא חצי מפורק. כדאי להזמין מהר, כל הרכבים שיוצרו השנה כבר הוזמנו, ומאלה שיהיו מוכנים בשנה הבאה נשארו רק חמישה.