בקרוב בוואטסאפ: הפיצ'ר שיסייע לכם לשמור על פרטיות

ענקית הטכנולוגיה עובדת בימים אלה על פיתוח חדש שיאפשר טשטוש של תמונות הנשלחות ברשת החברתית ישירות מהאפליקציה, באופן מאובטח וידידותי למשתמש

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/22 17:13 ל בסיון התשפב

בקרוב בוואטסאפ: הפיצ'ר שיסייע לכם לשמור על פרטיות
וואטסאפ, צילום: shutterstock

נדרשתם לשלוח צילום של מסמך שבו מידע שאינכם מעוניינים לחשוף? בעל עסק ביקש צילום של כרטיס האשראי? חברה רוצה לשדך לך בחור, ביקשה שתשלחי לה תמונה טובה שלך, אבל בתמונה הטובה ביותר מופיעה גם החברה הכי יפה שלך?

רבים מאיתנו נתקלים לא אחת בצורך לשלוח בווטסאפ צילומי מסמכים או צילומים פרטיים לגורמים שונים, ובמקרים רבים יש לחפש פתרונות יצירתיים כדי להימנע מחשיפת מידע או פרטים שאנחנו מעדיפים לשמור לעצמנו. בוואטסאפ עובדים כעת על פתרון.

על פי מידע שהתפרסם באתר wabetainfo.com בענקית הטכנולוגיה עובדים בימים אלו על פיצ'ר חדש שיאפשר "לטשטש" חלקים בתמונה או במסך בפשטות ובמהירות. על פי הדיווח, כלי העזר יופיע במסך עריכת המדיה (המסך המופיע לאחר שנבחר קובץ מדיה לשליחה) ויצורף לסרגל הכלים. כך ניתן יהיה לערוך צילומים ללא צורך בשימוש באפליקציה חיצונית.

ניתן יהיה להשתמש באייקון הטשטוש בווטסאפ בקלות ונוחות 

אייקון אמצעי הטשטוש יהיה בצורת "טיפה" וניתן יהיה להשתמש בו באמצעות האצבע, בפשטות, במהירות ובנוחות. הפיצ'ר החדש עדיין בפיתוח כאמור, אך צפוי להשתחרר בקרוב ולהצטרף לסרגל הציור המחודש שהשיקה וואטסאפ לפני כחודשיים בלבד.

וואטסאפ נרכשה על ידי פייסבוק (כיום "מטא") בשנת 2014 תמורת 19 מיליארד דולר, היא כוללת למעלה מ-22 מיליארד חשבונות משתמש ונשלחות בה למעלה מ100 מיליארד הודעות מידי יום.