משתמשים באפליקציית ווייז ומאזינים למוזיקה בפקק? יש לנו בשורה משמחת

לאחר המתנה ארוכה זה קורה: "ווייז" בישרה על שיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה "אפל" ומהיום ניתן יהיה להפעיל גם את שירות "אפל מיוזיק" דרך נגן האודיו של האפליקציה | כיצד השירות פועל? בכתבה שלפניכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/22 22:23 כד באייר התשפב

משתמשים באפליקציית ווייז ומאזינים למוזיקה בפקק? יש לנו בשורה משמחת
צילום: shutterstock

 

לאחר המתנה מורטת עצבים זה מגיע: אפליקציית הניווט "ווייז" בישרה הבוקר (ד') על שיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה "אפל" והיום ניתן יהיה להפעיל גם את שירות "אפל מיוזיק" דרך נגן האודיו של האפליקציה. כידוע, עד היום תמכה ווייז בשירות המוזיקה של ספוטיפיי בלבד.

אף שחלון הנגן נשלף מלמעלה, המוסיקה תמשיך להתנגן ברקע ולא תסתיר את מסך הניווט. "עם חיבור ישיר בין האפליקציות, כעת יוכלו המשתמשים לגשת לתוכן של אפל מיוזיק ישירות מנגן האודיו של Waze. ליהנות מיותר מ-90 מיליון שירים, עשרות אלפי רשימות השמעה שנאספו, Apple Music Radio ועוד בזמן הניווט", נכתב בהודעת החברה.

איך זה עובד?

ראשית נדגיש כי בזמן נהיגה אין לגעת במכשיר הסלולרי שלכם. בשביל ליהנות מהשירות החדש עליכם לעדכן את גרסת מכשיר האייפון שברשותכם לגרסה 15 של iOS ואת אפליקציית הניווט לגרסה 4.83. לאחר מכן פתחו את ווייז והקישו על סמל תו המוזיקה כדי לבחור באפל מיוזיק כאפליקציית האודיו.

בהמשך תוכלו לעשות שימוש בכפתור 'אהבתי' להתאמה אישית של המלצות המוזיקה שלכם. לא רואים את סמל תו המוזיקה? עליכם להיכנס להגדרות > נגן שמע, ואז הפעילו את "הצג נגן שמע".