כך אפשר לפרוץ לטלפון שלכם בקלות

זה יכול לקרות ברגע של היסח הדעת, בלחיצה על פרסומת או בהורדה של משחק לא מוכר, הדרכים לפרוץ לפלאפון ולשאוב מתוכו מידע אישי הן מאוד פשוטות |כל מה שאתם צריכים לדעת על דרכים לפרוץ לפלאפון

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/22 13:57 ז באדר א'

כך אפשר לפרוץ לטלפון שלכם בקלות
צילום: shutterstock

סערת  NSO בימים האחרונים לא רק שאינה מסרבת לגווע, אלא הולכת ומתפתחת לכיוונים שמדאיגים כל אזרח ואזרחית שמסתובבים עם סמארטפון בכיס, הידיעה כי המכשיר הפרטי שלנו יכול להיות גלוי לעיני כל צריך להדליק תמרור אז\הרה ודורש מאתנו להיות יותר עירנים יותר בכל מה שקשור לשימוש בסמארטפון. 

יש מגוון רחב של דרכים בהן אפשר לפרוץ לכם לפלאפון

1. הודעות פישינג ודואר זבל זדוני שמכילות קישורים או קבצים מצורפים זדוניים

אם הקורבן לוחץ על הקובץ המצורף או הקישור (שמוביל להורדת נוזקה למכשיר), הנוזקה הזאת מאפשרת להאקרים לבצע את מעשיהם המרושעים.

2. אתרי אינטרנט מזויפים

פושעי סייבר יוצרים חיקוי של אתרי אינטרנט של מותגים או ארגונים פופולריים, שמלאים בקישורים זדוניים. לחיצה על אחד הקישורים האלה תוביל להורדת נוזקה למכשיר שלכם.

3. אפליקציות מזויפות שמתחזות לאפליקציות אמיתיות

ומובילות קורבנות תמימים להורדת נוזקות לרישום הקלדות, כופרות או רוגלות שמחופשות לכלים למעקב אחרי נתוני כושר או לאפליקציות לשימוש במטבעות דיגיטליים. במרבית המקרים, האפליקציות האלה מופצות דרך חנויות אפליקציות לא-רשמיות.

למידע נוסף שיסייע לכם להגן על הפלאפון שלכם 

1. כך תצמצמו את האפשרות שיפרצו לכם לפלאפון

2. אלו הסימנים הברורים לכך שפרצו לכם לפלאפון

3חוששים שפרצו לכם לפלאפון? כך תגלו את זה

4הסמארטפון שלכם נפרץ? כך תתקנו אותו

 

נכתב על ידי ESET המפתחת ומייצרת פתרונות הגנה מפני ווירוסים, מתקפות מקוונות, גניבת זהויות, הגנה על תשלומים ברשת, כופר והצפנת מידע עסקי.