וואטסאפ בבשורה ענקית: מעכשיו לא תצטרכו להשאר בצ'אט בגלל הודעה קולית

כולנו משתמשים באפליקציית המסרים הפופולארית וואטסאפ, אבל אין ספק שהודעות קוליות ארוכות הן נקודת התורפה של האפליקציה האהובה. אחרי שחיכינו לא מעט, בוואטאפ מציעים פתרון מיוחד: תוכלו להאזין להודעות מבלי להשאר בצ'אט

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/22 09:27 י בשבט התשפב

וואטסאפ בבשורה ענקית: מעכשיו לא תצטרכו להשאר בצ'אט בגלל הודעה קולית
צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים וואטסאפ היא ללא ספק האפליקציה שנמצאת אצל כולנו בשימוש תמידי, אבל לצד הנוחות של האפליקציה האהובה, בכל הנוגע להודעות קוליות ארוכות, התרגלנו שאין מה לעשות עם החבר ששולח הודעות ארוכות ונאלצנו לעצור את השימוש באפליקציה כדי להאזין. בחברה מבינים את הצורך ומפרסמים פתרון חדש לבעיה.

פתרון פשוט וקל להודעות קוליות

בעדכון חדש של וואטסאפ שבקרוב יהיה זמין לכולם, ניתן יהיה לשמוע הודעה קולית ובמקביל להשתמש בשאר האפליקציה ולעבור בין צ'אטים שונים. מדובר בעדכון שייקל על השימוש באפליקציה בצורה משמעותית מכיוון שיאפשר לנו לא להשבית את האפליקציה בשביל לשמוע הודעה קולית ארוכה.

העדכון למעשה יאפשר להפעיל הודעה קולית, לחזור אל שאר חלקי האפליקציה ולשלוט בהודעה הקולית באמצעות חלון קטן שיופיע בחלקו העליון של המסך. האפשרות קיימת כבר באפליקציה המתחרה טלגרם, וכעת בוואטסאפ משלימים פערים.

מוקדם יותר השבוע פרסמנו על עדכון נוסף, לפיו כאשר תקבלו הודעה מקבוצה ניתן יהיה לראות התראת וואטסאפ מתי מדובר בתגובה להודעה מסוימת ומתי בתיוג, האפשרויות הללו כבר לא חדשות באפליקציה, אך על בעיה אחת אפשרויות אלה לא ענו. היום לא ניתן לראות בשורת ההתראות מתי מדובר בתיוג ומתי בתשובה להודעה מסוימת. על פי פרסום של הבלוג  WabetaInfo, עולה כי הדבר צפוי להשתנות בעדכון הבא עליו עובדים המפתחים.