יותר מדי קבוצות? העדכון הבא של וואטסאפ יפתור לכם בעיה קשה

אפליקציית המסרים הפופולארית עלולה להטריד את מי שחברים בקבוצות רבות. בעדכון הבא כך נראה, תוכלו לראות בשורת ההתראות האם תייגו אתכם בקבוצה, האם הגיבו להודעות שלכם, ומי מבין החברים הגיב לכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/22 09:58 ז בשבט התשפב

יותר מדי קבוצות? העדכון הבא של וואטסאפ יפתור לכם בעיה קשה
צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים וואטסאפ  היא מזמן לא רק התקשרות בין יחידים אלא כלי להתקשרות עם אנשים רבים במקביל, כמו קבוצות הוואטסאפ הרבות שרובנו חברים באהם, אם גם אתם חברים בקבוצות וואטסאפ מרובות, גם אתם ודאי מפספסים לא פעם הודעות שמיועדות לכם.  כידוע, החברים בקבוצות אפליקציית המסרים הפופולארית, יכולים לתייג אחד השני, בניסיון לגרום למתוייג לא לפספס את הודעה אותה שלחו, או כדרך להשיב להודעה מסוימת.

כאשר תקבלו הודעה מקבוצה ניתן יהיה לראות התראת וואטסאפ מתי מדובר בתגובה להודעה מסוימת ומתי בתיוג

האפשרויות הללו כבר לא חדשות באפליקציה, אך על בעיה אחת אפשרויות אלה לא ענו. היום לא ניתן לראות בשורת ההתראות מתי מדובר בתיוג ומתי בתשובה להודעה מסוימת. על פי פרסום של הבלוג  WabetaInfo, עולה כי הדבר צפוי להשתנות בעדכון הבא עליו עובדים המפתחים. 

מדובר בשינוי בהתראות של האפליקציה, שיהיה זמין בקרוב לכלל המשתמשים. לאחר העדכון ניתן יהיה לראות בשורת ההתראות מתי מדובר בתגובה להודעה מסוימת ומתי בתיוג. בנוסף, ניתן יהיה לראות מי השיבו להודעה ששלחתם, או מי תייגו אתכם בהודעה.