אולמות האירועים חוזרים לפעילות

ההקלה היחידה שאושרה בשיבת הממשלה האחרונה תצא לפועל הבוקר, אך תאושר לשבוע אחד בלבד ותיבחן מחדש בשבוע הבא. באירועים תותר כניסה של עד 250 איש

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/20 08:02 כב בסיון התשפ

אולמות האירועים חוזרים לפעילות
צילום: אולמי סוסייטי

החל מהיום (א') אולמות האירועים שבים לפעילות. מהיום יתאפשר לקיים באולמות אירועים חתונות או אירועים לציון טקס דתי, ובכלל זה בת ובר מצווה ואירוע לציון הולדת בת או בן. מספר המשתתפים באירועים אלו באולמות האירועים לא יעלה על יחס של אדם לכל 2 מטרים רבועים ולא יותר מ- 250 אנשים, למעט עובדי האולם.

בנוסף לכך, נקבע כי על מפעיל האולם לדרוש מיוזם האירוע להעמיד לרשותו רשימה טלפונית של הנוכחים באירוע, ולשמור רשימה זו למשך 20 ימים ממועד האירוע. בהתאם לקביעת רופא מחוזי או ראש השירות לבריאות הציבור כי אחד העובדים או המשתתפים ששהו באירוע נדבק בנגיף הקורונה, יהיו רשאים גורמים אלה לדרוש את רשימת המשתתפים לשם ביצוע חקירה אפדימיולוגית וקטיעת שרשרת ההדבקה.

מהתאחדות בעלי האולמות וגני האירועים נמסר: "היום נוכל כולנו לחזור ולשמח את  עם ישראל, ול-‭25‬ אלף זוגות שעצרו את חייהם בשל מגיפת הקורונה תהיה סוף-סוף אפשרות להינשא ולחגוג עם יקיריהם. אנחנו מודים לשר הבריאות יולי אדלשטיין, שמייד עם כניסתו לתפקיד הבין את המצוקה הגדולה שהגיעה גם מהזוגות עצמם  וגם מ-‭200‬ אלף עובדי התעשייה אשר הושבתו באופן מוחלט, ופעל בצורה מהירה ואחראית למציאת מתווה שיאפשר את חזרת תעשיית האירועים לעבודה. אנו קוראים לציבור להקפיד ולשמור על כל ההנחיות ולהבטיח שנוכל להמשיך לשמוח ולחגוג באחריות".