המטה להשבת הבנים במפגן גלישה: "באנו לעשות גלים, להחזיר אותם הביתה"

גולשי סאפ רבים ותומכים הפליגו מאשדוד לכיוון עזה אוחזים דגלים עם תמונות הבנים בקריאה להחזרתם. מדובר ביוזמה של 'המטה החברתי' להשבת הבנים, על רקע המשבר ההומניטרי והקורונה בעזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/20 12:36 כ בסיון התשפ

המטה להשבת הבנים במפגן גלישה: "באנו לעשות גלים, להחזיר אותם הביתה"
המטה להחזרת הבנים במפגן גלישה, צילום: שומרוני-בן זאב תקשורת ואסטרטגיה

'המטה החברתי להשבת הבנים' ממשיך בשורה של פעילויות מרובות פעילים ותומכים במטרה להשיב את הבנים ארצה דווקא עכשיו. המטה מרכז מאמצים בקמפיין ההחזרה מתוך כוונה לנצל את התזמון העכשווי, בצל הקורונה, בעקבות פנייתו של החמאס לסיוע הומינטארי בעזה בתמורה לשחרור הבנים.

 הבוקר, (ו') התכנסו גולשי סאפ ותומכים רבים ב'חוף השובר' באשדוד ולאחר דברים קצרים שהשמיעו יו"ר המטה מור חאייק ואחיו התאום של סגן הדר גולדין ז"ל, צור גולדין, הפליגו הגולשים לאורך מסלול של 5 ק"מ, לכיוון עזה ובחזרה. מפגן הגלשנים מגיע לאחר שורה של פעילויות שיזם המטה לאורך השבועיים האחרונים, בהן מיצג אומנותי בכיכר הבימה, צעדה ועצרת בירושלים, פגישה עם שר הביטחון, הקמת אוהל "אחים לנשק" ועוד.

 מאז 2014 נמצאים סגן הדר גולדין, סמ"ר אורון שאול והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד בידי חמאס ברצועת עזה. ראש המטה החברתי להשבת הבנים, סרן (מיל.) מור חאייק: "באנו לעשות גלים, פשוטו כמשמעו, כדי להגיד שהגיע הזמן להחזיר אותם הביתה"