הרב הראשי ושרת התפוצות סיכמו לפעול יחד למען יהודי התפוצות לישראל

בפגישה ראשונה של הרב דוד לאו והשרה עומר ינקלביץ', סיכמו השניים כי יקיימו שיתוף פעולה בין הלשכות, בכדי למקסם יחד את האפשרויות לסייע לקהילות היהודיות והחיבור שלהן לישראל. ינקלביץ': "יחד נוכל לפעול למען חיבור העם היהודי לזהותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/20 21:53 יח בסיון התשפ

הרב הראשי ושרת התפוצות סיכמו לפעול יחד למען יהודי התפוצות לישראל
צילום: דוברות משרד התפוצות

היום (רביעי) התקיימה פגישה ראשונה של הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ושרת התפוצות עומר ינקלביץ'. השניים נועדו בכדי לבחון שורה של נושאים הנוגעים ליהדות התפוצות וכן לשמוע מהרב הראשי על האתגרים הגדולים העומדים לפתחם, אליהם הוא נחשף כאשר במסגרת תפקידו מבקר בקהילות יהודיות רבות בחו"ל ושומע על הנושאים איתם הם מתמודדים ביום יום. 

הרב לאו לאו והשרה ינקלביץ' סיכמו כי יקיימו שיתוף פעולה בין הלשכות בכדי למקסם יחד את האפשרויות לסייע לקהילות היהודיות וכן לפעול למען החיבור החשוב לישראל.

השרה ינקלביץ' אמרה: "אנחנו נמצאים בנקודת מבחן היסטורית לערבות ההדדית היהודית. אני מקיימת סדרת פגישות עם גורמי מפתח בישראל בכדי לרתום אותם להעמקת הקשר בין ישראל ליהדות התפוצות וחיזוק הזהות היהודית. שמחתי לשמוע מכבוד הרב הראשי כי הנושא קרוב ללבו ואני בטוחה שיחד נוכל לפעול למען חיבור העם היהודי לזהותו ולייעודו״.