ניסיון הרצח במודיעין עילית: חוקרי המשטרה טרם פענחו את המניע למעשים

בשבת האחרונה גבר דקר את אשתו ולאחר מכן קפץ מהקומה השביעית בבניין בו הם מתגוררים במודיעין עילית. היום הוארך מעצרו בפעם השנייה ובית המשפט הורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. האישה על מעשי בעלה: "טירוף רגעי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 10/06/20 17:19 יח בסיון התשפ

ניסיון הרצח במודיעין עילית: חוקרי המשטרה טרם פענחו את המניע למעשים
צילום: Yossi Aloni/FLASH90

ארבעה ימים חלפו מאז דקר הגבר את אשתו בכל חלקי גופה ולאחר מכן ניסה להתאבד בקפיצה מדירתם בקומה השביעית, והמשטרה טרם הצליחה לפענח את המניעים למעשיו. האישה הנדקרת שרויה במצב קשה ומדי פעם הכרתה חוזרת אליה. בפעמים שחוקרי המשטרה הצליחו לשוחח עם האישה היא לא תיארה בפניהם מערכת יחסים אלימה. לדבריה מדובר ב"טירוף רגעי". גם האישה לא מבינה את מניעיו של בעלה. כך פורסם ב-N12. 

הגבר, שבתחילה הוגדר כפצוע אנוש - מתאושש. כעת הוא מצוי בהכרה מלאה אך הדברים שמסר לחוקרים לא מסודרים ולא נשמעים הגיוניים. בעקבות כך בית המשפט הורה היום (רביעי) לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית והאריך את מעצרו, שלא בפניו, בפעם השנייה. 

בשבת, סמוך לשעה 17:40, התקבל דיווח במוקד מד"א על אדם שקפץ מגובה בבניין מגורים במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום הבחינו בגבר כבן 40 שרוי על הרצפה ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים שיבא תל השומר. זמן קצר לאחר מכן נמצאה אשתו בת ה-37 בדירתם, עם פצעי דקירה בכל חלקי גופה.