מ"מ מפכ"ל המשטרה: "ירי לעבר שוטרים - חציית קו אדום"

ניצב מוטי כהן הגיע לסיור בשכונת ג׳ואריש בעיר רמלה, שם בוצע אמש ירי לעבר ניידת משטרה. סיום הסיור ציין מ"מ המפכ"ל: "נעשה שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותנו נגד כל מי שינסה לפגוע בחיי אדם עד שיהיה מאחורי סורג ובריח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/20 17:01 טז בסיון התשפ

מ"מ מפכ"ל המשטרה: "ירי לעבר שוטרים - חציית קו אדום"
צילום: דוברות המשטרה

לפני זמן קצר קיים ממלא מקום מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן, ביחד עם מפקד מחוז מרכז ניצב עמי אשד, סיור שטח בשכונת ג׳ואריש בעיר רמלה, שם בוצע אמש ירי לעבר ניידת משטרה. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום ועצרו שבעה חשודים בחשד למעורבות באירוע.

;

כזכור לאחרונה התרחשו מספר אירועי ירי שכוון לעבר שוטרים, כשאחד מהם אף הוביל לפציעתם של שני שוטרים בעיר טירה. בסיום הסיור ציין מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן: "ירי לעבר שוטרים הוא אירוע חמור ביותר המהווה חציית קו אדום. אנחנו כמשטרה לא נרפה ונמשיך את הפעילות המשטרתית והמאבק הבלתי מתפשר בפשיעה. המשטרה חזקה ואנחנו נאתר את העבריינים ואמצעי הלחימה המופנים לכיוון אנשי משטרה ואזרחים. נפעל נגד אותם עבריינים אלימים משולחי כל רסן המבצעים ירי לעבר שוטרים הפועלים במסירות נגד הפשיעה על כל גווניה ומגנים באומץ לב על שלום הציבור".

עוד הוסיף: "נעשה שימוש בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותנו נגד כל מי שינסה לפגוע בחיי אדם עד שיהיה במקום הראוי לו- מאחורי סורג ובריח. אנחנו נרדוף את מבצעי הירי ולא ניתן לתופעה הבזויה הזו להרים ראש. בכמה מהמקרים שהיו לאחרונה כבר עצרנו חשודים המעורבים בירי ועלינו להמשיך להתמיד בביצוע כל הפעולות הנדרשות עד שנשים את ידנו על כל המעורבים. במוקדם או במאוחר, ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל אותם עבריינים אלימים. תפקיד השוטרים והמשטרה הוא לשמור על שלומם וביטחונם האישי של התושבים, כך עשינו וכך נעשה. בימים הקרובים המשטרה תתפרס באזור בצורה נרחבת ותבצע פעילות מוגברת במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו".