ח"כ מהרשימה המשותפת נדבק בקורונה: בוטלו כל הדיונים בכנסת

חבר הכנסת סמי אבו שחאדה נדבק ככל הנראה מנהגו האישי שנמצא גם כחיובי לקורונה. בכנסת יבררו אלו חברים אחרים היו בסביבתו בימים האחרונים וישלחו לבידוד. כל הדיונים שהיו אמורים להתרחש בכנסת היום - בוטלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/20 07:17 יב בסיון התשפ

ח"כ מהרשימה המשותפת נדבק בקורונה: בוטלו כל הדיונים בכנסת
משכן הכנסת, צילום: Hadas Parush/Flash90

ח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת הודיע הלילה (ה') שנדבק בקורונה, יומיים לאחר שנהגו האישי נמצא כחיובי לנגיף. בכנסת נערכים לכך שכל חברי הכנסת שהיו במחיצתו בימים האחרונים יכנסו לבידוד. בנוסף הוחלט כי הדיונים שהיו אמורים להתקיים היום בכנסת יבוטלו. לפני יומיים הגיע אבו שחאדה לביקור בבית משפחת איאד אלחלאק, לנחם יחד עם יתר חברי סיעת בל"ד. לאחר ההודעה כי נמצא חיובי, נכנסו כל חברי הסיעה לבידוד.

אבו שחאדה הודיע על הידבקותו בחשבון הטוויטר שלו: "קיבלתי לפני דקות ספורות את תוצאת בדיקת הקורונה שעשיתי היום - התוצאה חיובית. אני פונה לכל מי שהיה בסביבה הקרובה שלי בבקשה להיכנס לבידוד ולערוך בדיקה. אני מבקש מכולם להקפיד על הוראות משרד הבריאות". 

מהכנסת נמסר: "נוכח הידבקותו של ח"כ סמי אבו שחאדה בנגיף הקורונה, הונחו הבוקר עובדי הכנסת שלא להגיע למשכן אם עבודתם אינה חיונית; כמו כן, עד לבדיקת כל ההשלכות נדחו כל ישיבות הוועדות שתוכננו להיום". לאחר התייעצות בהנהלת הכנסת הוחלט:

1. על תחילתה של חקירה אפידמיולוגית מייידת אשר תכלול שימוש במצלמות הכנסת ובהתחקות אחר כלל המקומות בהם שהה חכ אבו שחאדה. 
2. עם קבלת ממצאי החקירה יוחלט על המשך הטיפול.