גדעון סער יוצא נגד החלטת בג"ץ שלא להרוס את בית רוצח את דביר שורק: "אבסורד"

חבר הכנסת מהליכוד יוצא נגד טענות בג"ץ שלא להרוס את בית המחבל מחמוד עטאונה: "החלטת בג"ץ פוגעת בהרתעה". בעקבות דבריו מליאת הכנסת החליטה להעביר את הנושא לדיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/20 15:38 יא בסיון התשפ

גדעון סער יוצא נגד החלטת בג"ץ שלא להרוס את בית רוצח את דביר שורק: "אבסורד"
דביר שורק הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

מליאת הכנסת החליטה לקיים דיון בוועדת החוץ והביטחון בהצעת ח״כ סער לקיים דיון נוסף על החלטת בג"ץ לבטל צו ההריסה על ביתו של המחבל מחמוד עטאונה, חבר החוליה שבצעה את רצח דביר שורק הי״ד.


 
כזכור, בשבוע שעבר בג"ץ ביטל צו להריסת בית המחבל מחמוד עטאונה, חבר חוליית הטרור שרצחה את דביר שורק הי"ד. ח"כ סער אמר בדיון במליאה כי "החלטת בג"ץ פוגעת בהרתעה וביכולת המדינה להשתמש בכלים אפקטיביים במלחמה בטרור".

בדבריו במליאת הכנסת, אמר ח"כ סער עוד, כי "אבסורדי שבנימוקיו לבטל את צו ההריסה השתמש בג"ץ בחלוף הזמן מאז הרצח. ראשית- כי בפסק הדין עצמו נקבע שהמדינה נקטה זהירות ראויה בבירור העובדות, כאשר תחילה הכחיש המחבל מעורבותו ברצח. שנית- כי קרוב למחצית מתקופת השיהוי היה הנושא בדיון בבית המשפט עצמו. ח"כ סער קרא ליועץ המשפטי לממשלה להיעתר לבקשת משפחת הנרצח ולבקש דיון נוסף בפסק הדין בבית המשפט העליון". מליאת הכנסת החליטה להעביר את הנושא, על פי בקשתו של ח"כ סער, לדיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן