"פיגועי הפייסבוק" נגמרים: בקרוב תוכלו למחוק פוסטים ישנים ולהימנע ממבוכה פומבית

פייסבוק מוסיפה פיצ'ר חדש - "ניהול פעילות" שיאפשר למחוק בצורה נוחה ויעילה פוסטים ישנים, מבלי לגלול ללא הרף את הפיד האישי אחורה בזמן. העידן בו חבריכם יכלו להקפיץ פוסטים ישנים ולהביך אתכם לקראת סיום

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 03/06/20 14:05 יא בסיון התשפ

"פיגועי הפייסבוק" נגמרים: בקרוב תוכלו למחוק פוסטים ישנים ולהימנע ממבוכה פומבית
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

מי מכם שנעשה לו "פיגוע" פייסבוק בעבר, מכיר את התחושה המביכה הזו, כאשר אחד החברים מגיב לפוסט או תמונה שהעליתם לפני שנים אחדות, וחושף אתכם קבל עם ועדה מהתקופה בה הייתם צעירים, לעתים חסרי מודעות עצמית, והעלתם תכנים לרשת החברתית, תכנים שמתאימים יותר לקבוצות הוואטסאפ הסודיות עם החברים הטובים.

אחת הסיבות למבוכה היא פשוטה, לאף אחד מאיתנו אין כוח לגלול את הפוסטים הישנים ולמחוק את העכבות המביכים. אלא שבתכנה חדשה שפייסבוק תוסיף בקרוב, ניתן יהיה לסדר כרונולוגית את הפוסטים וכך למחוק בצורה נוחה ויעילה את כל הפוסטים שאיננו רוצים שישבו לנו בקיר האישי.

התכנה החדשה נקראת "ניהול פעילות" (Manage Activity) וניתן יהיה לגשת אליה דרך "הגדרות פרטיות" - "יומן פעילות". באמצעות הפיצ'ר החדש ניתן יהיה לסדר את הפוסטים לפי טווח זמנים ובכך למחוק את הפוסטים לפי התקופה הרצויה. הפוסטים עצמם ישבו ב"פח האשפה" למשך 30 יום, למקרה שתתחרטו על הפעולה. 

לפי ההודעה שהוציאה החברה, המטרה של החידוש היא ״להקל עליכם את היכולת לעקוב אחר הנוכחות שלכם בפייסבוק כדי לשקף בצורה מדויקת יותר מי אתם כיום. בין אם אתם נכנסים לשוק העבודה אחרי האוניברסיטה, או ממשיכים הלאה לאחר מערכת יחסית ישנה, אנחנו יודעים שהדברים משתנים בחיים של אנשים״, נמסר בהודעה. 

הפיצ'ר החדש יהיה תחילה בסמארטפונים ובאפליקציית פייסבוק לייט, כאשר החברה מבטיחה שבהמשך הדברים יועתק גם לדסקטופ.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן