פרשת דוד ביטן: כתב אישום יוגש נגד חיים רביבו בגין שוחד

פרשת 1803 בה מעורב חבר הכנסת מהליכוד, מסתעפת גם לאנשים נוספים בהם כדורגלן העבר חיים רביבו שנתן שוחד, לכאורה, לארנון גלעדי חבר מועצת עיריית תל אביב. השניים יואשמו בנתינת ובקבלת שוחד בהתאמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/20 12:42 י בסיון התשפ

פרשת דוד ביטן: כתב אישום יוגש נגד חיים רביבו בגין שוחד
חיים רביבו, צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

פרשת 1803, הידועה בעיקר כפרשת דוד ביטן מקבלת תפנית נוספת. בפרשה מעורבים גורמים נוספים של נתינת וקבלת שוחד על מנת לקדם מיזמי נדל"ן בעיר תל אביב. הפרקליטות הודיעה היום (ג') כי יוגש נגד ארנון גלעדי, חבר מועצת עיריית תל אביב, כתב אישום בכפוף לשימוע. גלעדי חשוד  בלקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ושיבוש מהלכי משפט. נותן השוחד שיואשם גם כן, הוא כדורגלן העבר חיים רביבו.

רביבו חשוד כי נתן שוחד לגלעדי על סך 10 אלף ש"ח, בתמורה לקידום פרויקט של כדורגלן העבר מול גורמים בעיריית תל אביב. הפרקליטות הודיעה כי נשקלת העמדתו לדין של רביבו, בכפוף לשימוע. "גלעדי לקח בין היתר שוחד מחיים רביבו, איש עסקים והבעלים של פרויקט נדל"ן בתל אביב, בתמורה לקידום פרויקט של כדורגלן העבר מול גורמים בעיריית תל אביב. בכפוף לשימוע נשקלת העמדתו לדין של רביבו בעבירה של מתן שוחד בהיקף של 10,000 שקל" נכתב בהודעת הפרקליטות.

הקשר בפרשה לחבר הכנסת דוד ביטן הוא כי ביטן עצמו שימש כמתווך בין יזם נדל"ן לבין גלעדי, כדי לקדם מיזמים נוספים בתחום השיפוט של עיריית תל אביב. גלעדי הינו חבר ליכוד והקשר בינו לבין ביטן נחשב כניגוד עניינים חמור. בהודעת הפרקליטות נכתב: "גלעדי מצוי בניגוד עניינים חמור. בגין מעשיו אלו, נשקלת העמדתו לדין של גלעדי, בכפוף לשימוע, בעבירה של מרמה והפרת אמונים".     

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן