כללי הקורונה למבקרים ב-84 מדינות - באתר אחד

רוצים לטוס ורציתם לדעת אילו גבולות פתוחים? האם נדרש בידוד? היכן הוא מתבצע? ובאופן כללי מה המדיניות של כל מדינה? אתר אחד ירכז הכל

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/20 14:07 ח בסיון התשפ

כללי הקורונה למבקרים ב-84 מדינות - באתר אחד
שוק מחנה יהודה בימי הקורונה, צילום: נתי שוחט, פלאש 90

האתר TripsGuard.com מרכז את כללי הקורונה לתיירים ומבקרים ב-84 מדינות בכל היבשות. האתר מאפשר לראות את המדיניות של כל אחת מהמדינות, האם גבולותיה פתוחים באופן מלא או חלקי, האם נדרש בידוד והיכן הוא מתבצע. 

בכל אחת מהמדינות ניתן לבדוק גם את המגבלות הפנימיות: פתיחת מסעדות ובתי קפה, חובת חבישת מסיכה והאם התחבורה הציבורית פועלת בהיקף מלא או חלקי. המבקרים באתר יכולים "לעקוב" אחר מדינות שמעניינות אותם ולקבל התראה בכל פעם שיש שינוי בהנחיות לגביה.

 האתר הוקם על ידי צוות חברת Avian. הרעיון הומצא על ידי דוד טבצניקוב, נווד דיגיטלי ישראלי המבוסס בימים אלו בסרביה, שניסה להבין את ההנחיות בימי הקורונה והסתבך בין כל מקורות המידע השונים.

 לדברי אנה בלכמן, שמובילה את הפרויקט, האתר הוא כלי עזר למי שמתכננים חופשה או נסיעה למטרה אחרת ורוצים לבדוק האם הדבר אפשרי בעת הזו ואלו מגבלות יוטלו עליהם. ככל שאנחנו מתקרבים לעונת תיירות הקיץ והתחלואה בחלק מהמדינות פוחתת הצפי הוא להקלות, אולם כל אחת מהמדינות תציב דרישות שונות שיהיה מאוד קשה לעקוב אחריהן. אתר TripsGuard, שמתעדכן מדי יום ממאות מקורות מידע שונים ומתושבים המתגוררים במדינות השונות שבאפשרותם לדווח על הסטטוס הנוכחי, מה שיאפשר לדעת מה תמונת המצב המדויקת בכל רגע נתון.

 חברת Avian הינה חברת תיירות טכנולוגית המפתחת טכנולוגיות שמאפשרות לארגוני תיירות שונים בעולם (כמו Kiwi.com, Travix, תלמה תיירות ועוד) לייעל את ניהול הטיסות, להפחית את הוצאותיהם ולפשט את תהליכי ניהול העמלות. החברה הוקמה לפני כשנה וחצי על ידי מיקי חסלבסקי (מנכ''ל) ואורן אפלבאום (מנהל טכנולוגי).