רשת מוסדות בני עקיבא תנהל את אולפנת שילה וישיבת עלי

הרשת תרחיב משמעותית את פעילותה בבנימין לאחר שנבחרה במכרז להפעיל את המוסדות התיכוניים בעלי ושילה.  ראש המועצה ישראל גנץ: "המוסדות יצמחו לתפארת היישובים והאזור כולו", מנכ"ל הרשת אלחנן גלט: "בנימין היא ליבה של ההתיישבות. נפעל להצלחת התלמידים בכל התחומים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/20 16:45 ד בסיון התשפ

רשת מוסדות בני עקיבא תנהל את אולפנת שילה וישיבת עלי
אילוסטרציה, צילום: בני עקיבא

במכרז המועצה האזורית בנימין נבחרה רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא להפעלת שני מוסדות בבנימין - אולפנת שילה והישיבה התיכונית בעלי שעתידים להצטרף בשנת הלימודים הקרובה אל חמשת האולפנות והישיבות שפועלות כבר עתה ברחבי המועצה ומשתייכות לרשת מוסדות בני עקיבא.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ: "אני רואה שליחות עליונה בביסוס מוסדות חינוך יציבים ואיתנים ורואה בכך חלק הכרחי מפיתוח היישובים. אנו מתפללים ומאמינים כי כניסת הרשת עם המאמץ המשותף של מנהלי המוסדות, נציגי היישובים, ההורים והמועצה, יביאו לפיתוח של המוסדות לתפארת האזור ובנימין ולחינוך ראוי לילדינו." 

מנכ"ל רשת מוסדות בני עקיבא אלחנן גלט: "בנימין היא לב ליבה של ההתיישבות ואני שמח להרחיב את פעילות הרשת בישובי המועצה. אני מודה למועצת בנימין על האמון שנתנו לנו להפעלת מוסדות החינוך בשילה ועלי ואני בטוח שיחד נפעל להצלחת התלמידים בחיבור לערכי התורה, אהבת הארץ, חינוך מדעי וטכנולוגי לצד חיי שליחות."