דנה ויס: "יאיר נתניהו מייחס דברים מיזוגניים לנשים"

עיתונאית ערוץ 12 התייחסה להחלטה להגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה: "אי אפשר לתת לזה להמשיך להשתולל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/20 09:43 ד בסיון התשפ

דנה ויס: "יאיר נתניהו מייחס דברים מיזוגניים לנשים"
דנה ויס , צילום: הדס פרוש/פלאש 90

הפרשנית המדינית של חדשות 12, דנה ויס התייחסה להחלטתה להגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו וטוענת כי זו לא הפעם הראשונה בה נתניהו הבן מתיחחס לנשים באופן מיזוגני. 

"נחצה פה קו אדום", אמרה וייס. ''לא משנה מה אישה עושה וכמה היא השיגה, יכול לבוא מישהו ולרדד הכל למגדר שלה. זה לא רק לשון הרע, זה לא רק פייק ניוז - יש פה סוג של הטרדה מינית".

לדבריה, "אם זה היה תלוי רק בי יכול להיות שהייתי מדפדפת את זה. אבל זו לא הפעם הראשונה שיאיר נתניהו באופן ספציפי מייחס דברים מיזוגניים לנשים ולקולגות. אני מרגישה שיש לנו אחריות פה להגיד 'עד כאן', אי אפשר לתת לזה להמשיך להשתולל".

וייס סיפרה כי בעבר ביקשה מבנו של ראש הממשלה להפסיק בהשתלחויות האישיות. "פניתי לדובר של המשפחה ולעו"ד עמית חדד וביקשתי מהם לומר ליאיר נתניהו להפסיק. הוא המשיך ביתר שאת".

כזכור, נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו:  "מישהו יודע איך דנה וייס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא", והוסיף על כך "מעניין...".

עורך המהדורה המרכזית של חדשות 12, יניב הלפגוט, הגיב לדברים בטוויטר: "הילד המגדף הושאר בבית, את אחיו המקסים דווקא לקחו לבית המשפט. אז הקצף יצא מהפה. כל כך עלוב, אבל התרגלנו לשקרים שלך. כבר לא מרגש אבל עדיין צריך לענות לשקר שלך על דנה וייס".