טוויטר נגד טראמפ: "קבלו את העובדות"

הנשיא האמריקאי צייץ במרמור כי הסיכוי שבחירות דרך הדואר לא תזויפנה הוא אפסי. טוויטר הוסיפו לציוץ הזה קישור "קבלו את העובדות לגבי בחירות בדואר" - כאשר הם מפנים ל"בודקי עובדות" של CNN ושל וושינגטון פוסט

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/20 08:28 ד בסיון התשפ

טוויטר נגד טראמפ: "קבלו את העובדות"
דונלד טראמפ , צילום: אמיר לוי פלאש 90

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צייץ במרמור כי הסיכוי שבחירות דרך הדואר לא תזויפנה הוא אפסי. טוויטר הוסיפו לציוץ הזה קישור "קבלו את העובדות לגבי בחירות בדואר" - כאשר הם מפנים ל"בודקי עובדות" של CNN ושל וושינגטון פוסט - שני עיתונים הנוטים שמאלה ושנואים במיוחד על טראמפ - וכן בודקי עובדות נוספים הסותרים לכאורה את דבריו של טראמפ בנושא.

צילום: צילום מסך

 

הנשיא לא נשאר חייב, ובתגובה צייץ: "טוויטר כעת מתערבים בבחירות 2020 לנשיאות. הם אומרים כי הצהרתי בנוגע לבחירות בדואר - שתובילנה לזיופים ושחיתות מאסיביים - אינה נכונה, בהתבסס על בדיקת עובדות של "פייק ניוז CNN" ו"אמזון וושינגטון פוסט". טוויטר חונקת לחלוטין את חופש הביטוי. ואני, כנשיא, לא אאפשר לזה לקרות!"

מנהל הקמפיין של טראמפ לבחירות 2020 הזדעק אף הוא וכתב: "תמיד ידענו ש"עמק הסיליקון" (כינוי לענקיות הטכנולוגיה האמריקניות דוגמת טוויטר ופייסבוק) יעשה ככל שביכולתו בכדי להתערב ולהפריע לנשיא טראמפ להעביר את המסר שלו לבוחרים. שיתוף הפעולה עם 'בודקי עובדות' של אמצעי תקשורת הפייק ניוז המוטים - הוא רק מסך עשן שטוויטר משתמשת בו כדי לנסות להעניק לטקטיקות הפוליטיות הברורות שלהם אמינות לא מבוססת. ישנן סיבות רבות שקמפיין טראמפ ביטל את כל הפרסומות שלנו בטוויטר כבר לפני חודשים, וההטיה הפוליטית הברורה שלהם היא אחת מהן."