משיבים מלחמה: דנה וייס וחדשות 12 יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו

לאחר שנתניהו הבן צייץ רמיזה מינית על התקדמותה המקצועית של העיתונאית דנה ויס בחברת החדשות, חדשות 12 וויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה. נתניהו בתגובה: "הערוץ שפך את דמי עם הקלטת סתר פלילית. צפו פגיעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/20 20:21 ג בסיון התשפ

משיבים מלחמה: דנה וייס וחדשות 12 יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו
דנה וייס, צילום: Hadas Parush/Flash90

חדשות 12 והעיתונאית דנה וייס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה נתניהו,יאיר נתניהו ונוספים על התבטאויות דיבתיות, מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית, שפורסמו בימים האחרונים בטוויטר על ידי נתניהו הבן וצייצנים אחרים. 

חברת החדשות הסבירה כי מבחינתה מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע ומקימות סעדים עפ"י חוק איסור לשון הרע: "וייס היא הפרשנית המדינית של חדשות 12 מזה שלוש שנים ומגישת "חדשות סוף השבוע" המשודרת מדי שבת והיא אחת מהעיתונאיות הוותיקות בחברת החדשות מיום הקמתה". כתב התביעה יוגש בימים הקרובים ע"י המחלקה המשפטית של חברת החדשות בראשות הד"ר עו"ד ישגב נקדימון ועו"ד דקלה בירן

כזכור, בציוץ שהעלה אמש, כתב נתניהו "מישהו יודע איך דנה וייס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא", והוסיף על כך "מעניין...".

הבוקר הגיב לדברים עורך המהדורה המרכזית של חדשות 12, יניב הלפגוט, בטוויטר: "הילד המגדף הושאר בבית, את אחיו המקסים דווקא לקחו לבית המשפט. אז הקצף יצא מהפה. כל כך עלוב, אבל התרגלנו לשקרים שלך. כבר לא מרגש אבל עדיין צריך לענות לשקר שלך על דנה וייס".

זו לא ההתנגשות הראשונה בין וייס ליאיר נתניהו.  לפני למעלה משנה, העיתונאית תועדה כשהיא מגדפת את נתניהו הבן לפני המראת מטוס עם פמליית ראש הממשלה לניו יורק: "אוטיסט, ילד  קקות". וייס מיהרה להתנצל על התבטאויותיה:  "רק עכשיו נחתנו ושמתי לב שבסרטון שהעליתי  אמש נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר. אף אחד לא הצטער על סרטון שהוא עוד לא העלה. זה לא הסגנון שלי ואני מתנצלת על כך".

 אך יאיר נתניהו התקשה לקבל את ההתנצלות: "אני שמח שדנה וייס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל "העיתונאים" בערוץ התעמולה 12. אין לי מילים להודות לך על תרומתך לקמפיין הליכוד. דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם