יועז הנדל וצבי האוזר נפגשו עם השגריר דיוויד פרידמן

שגריר ארצות הברית בישראל, דיוויד פרידמן, החל לקיים פגישות מדיניות לקראת החלת הריבונות הישראלית ביקש לפגוש את חברי סיעת ארץ' ראשונים. מדרך ארץ נמסר: "שוחחנו על האתגרים באזור, על האינטרסים המשותפים ודנו על החלת הריבונות ביו״ש ובקעת הירדן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/20 18:06 ג בסיון התשפ

יועז הנדל וצבי האוזר נפגשו עם השגריר דיוויד פרידמן
צילום: תי שטרן, שגרירות ארה״ב ירושלים

שר התקשורת יועז הנדל ויו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ צבי האוזר קיימו היום (ג') פגישת עבודה עם שגריר ארצות הברית בישראל, דיוויד פרידמן. 

השגריר פרידמן נערך למספר פגישות בישראל לקראת החלת הריבונות ביהודה ושומרון ובחר לפגוש את חברי סיעת דרך ארץ ראשונים. הבחירה בהם מובנת לאור העובדה שהם מהווים לשון המאזניים בין גוש הימין וגו שהשמאל ובעזרת הקולות שלהם ההצעה יכולה לעבור ברוב דחוק בכנסת. 

נציין כי השניים התנגדו לכניסה עצמאית, ללא כחול לבן, נתניהו טענה שהחלטה לריבונות ישראלית על יהודה ושמרון צריכה לעיבור ברוב גדול בנסת ואסור לה לעבור ברוב דחוק. 

מסיעת דרך ארץ נמסר, "שוחחנו על האתגרים באזור, על האינטרסים המשותפים ודנו על החלת הריבונות ביו״ש ובקעת הירדן. כמו כן, השגריר הזמין את שר התקשורת הנדל לסבב פגישות מקצועיות בוושינגטון מיד כשהדבר יתאפשר. נמשיך לפעול בתפקידנו החדשים כדי להעמיק את שיתוף הפעולה בין המדינות".