נדבקו בקורונה: תלמיד בירושלים, מטפלת במעון בתל אביב

תלמיד הגימנסיה העברית התגלה כחולה קורונה, אנשי הצוות והתלמידים נשלחו לבידוד. בתל אביב, מטפלת במעון נעמת התגלתה גם היא כחולה, הילדים ייכנסו לבידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/20 17:51 ג בסיון התשפ

נדבקו בקורונה: תלמיד בירושלים, מטפלת במעון בתל אביב
צילום: shutterstock

לאחר שפורסם כי תלמיד מבית הספר הגימנסיה העברית בעיר ירושלים נמצא חיובי להידבקות בנגיף הקורונה, אישרה העירייה את המקרה והודיעה על הנחיות הבידוד לשוהים במחיצתו.

העירייה פרסמה הודעה המתייחסת למקרה ההדבקה ולכניסת התלמידים לבידוד: "מנהל חינוך עודכן לגבי התלמיד ולכן הוחלט על בידוד ל-60 תלמידים ותשעה מורים. החל ממחר בבוקר יבוצעו בדיקות קורונה לכל המבודדים, בנוסף יבוצעו בדיקות מדגמיות בבית הספר לשאר הצוות והתלמידים".

כמו כן, במעון מפוקח לגיל הרך בצפון ת״א מחנכת בכיתת הפעוטות נמצאה חיובית לקורונה.הודעה נמסרה להורים. המעון כולו נסגר בהוראת משרד הבריאות וכל מי ששהו או ביקרו בו הונחו להכנס לבידוד של 14 יום החל מהיום האחרון בו הייתה המחנכת במעון (22/5). המעון יפתח מחדש ב 7/6 הכל בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

אמש עדכן משרד הבריאות את נתוני התחלואה בנגיף הקורונה בישראל: במהלך היממה האחרונה נפטר בן אדם אחד כתוצאה מנגיף, וכן זוהו 14 מקרי תחלואה חדשים.

כעת מניין הקורבנות מהנגיף בישראל עומד על 281 נפטרים, ומספרם הכולל של החולים המאומתים הינו 16,734 - מתוכם 2,164 מוגדרים כחולים פעילים (ירידה של 92 מקרים היום), ו-14,307 ישראלים החלימו מהנגיף ושוחררו לביתם (עליה של 105 מקרים מאמש). כמו כן, מצבם של 41 בני אדם מוגדר קשה, בהם 29 מורדמים ונעזרים במכונת הנשמה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן