הרב יעקב אריאל מצטרף ליוזמה נגד כדורגל בשבת

הרב יעקב אריאל מצטרף ליוזמה של הרב עמי פייקובסקי ושחקני כדורגל מובילים להעברת משחקי הכדורגל לימי חול: "מברך את שחקני הכדורגל שלא רוצים לפגוע בקדושתה וברכתה של השבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/20 16:30 ג בסיון התשפ

הרב יעקב אריאל מצטרף ליוזמה נגד כדורגל בשבת
הרב אריאל, צילום: פלאש 90. אורן נחשון

הרב יעקב אריאל, רב העיר רמת גן לשעבר וזוכה פרס ישראל בספרות תורנית לשנת תש''ף, מצטרף ליוזמה להעברת משחקי הכדורגל משבת לימי חול.

היוזמה בהובלת הרב עמי פייקובסקי בשיתוף עם שחקני כדורגל מובילים משלל קבוצות בליגת העל, קוראת להפסקת משחקי הכדורגל בישראל בשבת, ולהעברתם לימי חול בלבד. במסגרת היוזמה התבצעה פנייה רשמית בשבוע שעבר לשר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, בה קראו לו להעביר את משחקי הכדורגל לימי חול בכדי לשמור על השבת, וזאת על רקע המציאות הנוכחית כשבעקבות משבר הקורונה ישנן הנחיות חדשות באשר להתנהלות משחקי הכדורגל בישראל. 

הבוקר (ג') כאמור הצטרף ליוזמה גם הרב יעקב אריאל, מבכירי הרבנים בציונות הדתית. הרב אריאל הוציא מכתב תמיכה ביוזמה בו כתב: " 'לקראת שבת לכו ונלכה כי היא מקור הברכה'. ברצוני לברך את שחקני הכדורגל שלא רוצים לפגוע בקדושתה וברכתה של השבת. השבת היא שלנו בזכות, והיא זכות גדולה. אנו מוכרחים לחזק את שומרי השבת ומכבדיה. תלכו מחיל אל חיל במאבקכם זה ויהיה הקב"ה עמכם".