אביב גפן נפגש עם שר האוצר כ"ץ: "נגבש פתרונות מותאמים ומהירים לתעשיית המוזיקה"

הזמר נפגש עם שר האוצר, על רקע מחאת האמנים ואנשי תעשיית המוזיקה והבידור: "העליתי בפני השר את המצוקה ואני מודה לו על ההנחיה לגבש צוות שיבחן פתרונות מהירים שכוללים מענקים מותאמים לסקטור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/20 14:26 ב בסיון התשפ

אביב גפן נפגש עם שר האוצר כ"ץ: "נגבש פתרונות מותאמים ומהירים לתעשיית המוזיקה"
השר כ"ץ עם אביב גפן, צילום: דוברות

שר האוצר ישראל כ"ץ נפגש הבוקר (ב') עם אביב גפן, שהפך בתקופה האחרונה ל"פנים" של אנשי תעשיית המוזיקה, בכדי לדון בבעיות הייחודיות של הענף לאור השלכות משבר הקורונה. כזכור, אחרי שמשרדי הבריאות והתרבות פרסמו אמש מתווה לחזרת ההופעות, הבוקר דחו נציגי מחאת האמנים את המתווה, והודיעו כי יפעלו על פי ראות עיניהם.

מטה המאבק להצלת עולם התרבות מודיע: "לא מקבלים את מתווה משרד הבריאות"

השר כ"ץ הנחה את אנשי משרדו להקים צוות יעודי שיפעל בשיתוף פעולה מול אנשי תעשיית המוזיקה על כל גווניה. בהודעת משרד האוצר נאמר כי הצוות יבחן לעומק את הבעיות הייחודיות ויתאים פתרונות מותאמים ומהירים על מנת להחזיר את ענף המוזיקה לפעילות במהירות האפשרית מתוך הבנה שהענף נמצא במצוקה תזרימית קשה. 

כ"ץ אמר לאחר הפגישה: "הזמנתי את אביב לפגישה הבוקר במהלכה שיתף אותי בקשיים הייחודיים של אנשי תעשיית המוזיקה. מצאתי אומן שאכפת לו מאנשי התעשייה ודואג לאנשים שמאחורי הקלעים.
הנחתי על הקמת צוות יעודי שיגבש פתרונות מותאמים ומהירים לבעיות שהציג על מנת לאפשר חזרה מהירה ככל הניתן לשגרת העשייה.

אביב גפן עצמו הודה לשר כ"ץ וכן לשר התרבות טרופר: "אני מודה לשר האוצר ישראל כ"ץ וצוותו שהזמינו אותי לפגישה ולמדו את הבעיות הייחודיות של אנשי תעשיית המוזיקה והיו ערים לבעיה הכלכלית הקשה.
העליתי בפניו את המצוקה התזרימית ואני מודה לו על ההנחיה לגבש צוות שיבחן פתרונות מהירים שכוללים מענקים מותאמים לסקטור. שר האוצר פועל למציאת פתרונות תזרימים ואני מודה לו ולשר התרבות והספורט שעובדים  בשיתוף פעולה כדי לסייע לנו".