עוזר מלמד נדבק, 30 ילדים נכנסו לבידוד

שלושים ילדים בגן פרטי בירושלים נכנסו לבידוד, לאחר שעוזר מלמד נדבק בקורונה. עוד דווח על גננת בירושלים שעבדה בחמישה גנים שונים לאחר שנדבקה, ו-60 ילדים נכנסו לבידוד, אך בעירייה אומרים כי המקרה אינו מוכר להם

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/20 08:24 ב בסיון התשפ

עוזר מלמד נדבק, 30 ילדים נכנסו לבידוד
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

עשרות ילדים בבידוד, לאחר שבאו במגע עם אנשי צוות שנדבקו בקורונה. בגן ילדים פרטי בירושלים נכנסו 30 ילדים לבידוד, לאחר שעוזר מלמד שעובד בגן נדבק בנגיף. כך דווח הבוקר (ב') בכאן חדשות. בנוסף נכנסו לבידוד כל אנשי הצוות שבאו עמו במגע.

ארבע יממות ללא נפטרים, ירידה נוספת במספר הנדבקים | מספרי הקורונה

מהעירייה נמסר כי "האיש חבש מסיכה כל זמן שהותו בכיתה, על פי כל הכללים". העוזר בא במגע עם הילדים בשתי קבוצות שונות בגן, הפועל על פי כללי משרד הבריאות.

בגל"צ דווח כי גננת שנדבקה בקורונה, גם כן בירושלים, עברה בחמישה גנים שונים בעיר ובאה במגע עם כשישים ילדים, שנכנסו לבידוד עד ליום ראשון הבא, בנוסף לאנשי הצוות שבאו עמה במגע. עם זאת, מהעירייה נמסר כי המקרה אינו מוכר להם.

על פי נתוני משרד הבריאות מאמש, בישראל יש 2,285 חולי קורונה פעילים, כשביממה האחרונה אובחנו 10 חולים חדשים, לעומת 43 שהחלימו. בסך הכל מתוך 16,717 בני אדם שנדבקו בנגיף מאז תחילת ההתפרצות, החלימו 14,153.

מספר המונשמים מוסיף לרדת אף הוא, ועומד על 34 חולים הזקוקים להנשמה, המספר הנמוך ביותר מאז אמצע חודש מרץ. מספר הנפטרים עומד על 279, כשכאמור כבר ארבעה ימים לא נפטר בישראל אף אדם כתוצאה מהנגיף.