נרקיס חזרה לבית הדין הרבני: "הדמעות יצאו ממני בלי שליטה"

הזמרת הפופולרית חזרה לבית הדין ארבע שנים לאחר הליך הגירושין שעברה, ושיתפה בתחושות הלא פשוטות: "הדלתות האלו הם שער של הרבה שבר ומנגד הם גם שער להרבה התחלות חדשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/20 17:44 א בסיון התשפ

נרקיס חזרה לבית הדין הרבני: "הדמעות יצאו ממני בלי שליטה"
נרקיס., צילום: מורן קריב

הזמרת הנערצת, נרקיס חזרה היום לבית הדין הרבני, ארבע שנים לאחר אירוע מטלטל שעברה בחייה - הגירושין. בפוסט מרגש שמעלה הזמרת הפופולרית לחשבון הפייסבוק שלה היא מתארת את התחושות המורכבות בהגעה החוזרת לבית הדין, ואת כאב הלב הנלווה. 

"היום חזרתי למדרגות בית הדין, אחרי ארבע שנים מאז שהתגרשתי בדיוק כאן מאחורי הדלתות הללו. כמה כאב וצער הדלתות האלו שמעו, כמה לבבות נשברו פה, אכזבות התנפצו ובתים קדושים עם ילדים קדושים התמוססו בין החריצים. הדלתות האלו הם שער של הרבה שבר ומנגד הם גם שער להרבה התחלות חדשות" אומרת נרקיס בכאב.

"לפניי בתור המתינו זוג שנראה יותר מידי טוב בכדי להיות כאן כששאלתי אותם הם ענו ׳אה אנחנו נישואים שניים רק באנו לרישום וזהו'". בשלב זה, נרקיס ממהרת לעדכן את עוקביה כי לא הגיעה לבית הדין כדי להתחיל פרק חדש. "ובכן אל תתלהבו עדיין לא באתי לרישום וללכת, אבל כן באתי להעמיד גבולות ולשמור על המשפחה הקטנה שלי וכשנכנסתי בדלתות האלו הבוקר נשמתי נעתקה והדמעות יצאו ממני בלי שליטה כי הרגשתי, הרגשתי את הכל …"

https://www.facebook.com/160666231019384/posts/973509346401731/

"כתוב בגמרא כל מקום ששלושה דיינים יושבים יחד שכינה יורדת", ממשיכה נרקיס לשתף במחשבותיה, "והיא הייתה במלוא הדרה עד שלא הצלחתי להשלים משפט מהתחלתו ועד סופו ושוב כמו אז הדיון נעצר והגישו לי מים וממחטה עד שאסדיר נשימה בתוך המעמד הקדוש הזה ואז חשבתי לעצמי שאולי זה המעט מן המעט ממה שהרגישו אבותינו כשעמדו מול כהן גדול. קדושה מהולה בהוד והדר שאין מילה יכולה לתאר. הדלתות הללו הם שער של הרבה כאב וסבל, אך גם שער של ריפוי, אמונה טהורה וחיים חדשים באמת. חודש טוב ומבורך של רפואה ואהבה של בתים חזקים ודלתות של אושר" איחלה נרקיס לעוקביה הרבים בסיום.