לפיד תוקף: "ההשתלחות הפרועה של נתניהו - הוכחה סופית למה נאשם לא יכול להיות רה"מ"

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, תוקף את ראש הממשלה לאחר הביקורת הנוקבת שמתח על הפרקליטות. מוקדם יותר, תקף את שרי הליכוד שהודיעו כי ילוו את נתניהו: "חרפה לאומית שלא תשכח. זה ניסיון ההפיכה האמיתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/20 09:18 א בסיון התשפ

לפיד תוקף: "ההשתלחות הפרועה של נתניהו - הוכחה סופית למה נאשם לא יכול להיות רה"מ"
לפיד, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

יו"ר יש עתיד, חבר הכנסת יאיר לפיד, תוקף היום (א') את ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאור דבריו החמורים שאמר נגד מערכת המשפט בדיון הראשון בעניינו. נתניהו טען היום כי הפרקליטות "תפרה לו תיק" וזאת כדי להפיל אותו, בתגובה אומר לפיד: "ההשתלחות הפרועה והמסיתה של נתניהו בפתיחת משפטו היא הוכחה סופית למה נאשם בפלילים אינו יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה".

נזכיר, כי מוקדם יותר תקף יו"ר יש עתיד גם חלק מחברי כנסת והשרים בליכוד וזאת לאור הודעתם כי יתלוו לראש הממשלה אל בית המשפט מי שבחרו ללוות את נתניהו . לפיד כתב, "הצטרפות שרים לנתניהו לבית המשפט, כולל שרים האחראים לאכיפת החוק, היא חרפה לאומית שלא תשכח. זה נסיון ההפיכה האמיתי."

מי שעוד ביקש לתקוף את הגעת שרי הליכוד היא יו"ר סיעת מרצ תמר זנדברג שאמרה: "חבורה של שרים וח"כים עומדים בתור פלקט במסע הסתה של נאשם. גנץ וניסנקורן יכולים לשים מסכה ולהצטרף. סיציליה זה כאן".

נזכיר כי מספר שרים הודיעו על הגעתם למשפט לתמיכה בראש הממשלה בפתיחת משפטו, ביניהם: השרה מירי רגב, השר אמיר אוחנה והשר צחי הנגבי. לצידם צפויים להתייצב ח"כים נוספים מהליכוד, בהם ח"כ שלמה קרעי. חברות הכנסת קטי שטרית ומאי גולן שוקלות אף הן להגיע לבית המשפט.