יאיר נתניהו חושף את מצב המגורים במעון ראש הממשלה

בנו של ראש הממשלה חושף עובש נזילות בקומה העליונה בבית ראש הממשלה, ואף את חדר השינה של אביו, ובכך יוצא נגד הטענות כי האי תקינות בבית היא רק בקומה התחתונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/20 12:02 כז באייר התשפ

יאיר נתניהו חושף את מצב המגורים במעון ראש הממשלה
רטיבות מרובה בקומה העליונה., צילום: דובר צה"ל

אחת הנקודות בהם מותקף ראש הממשלה הם ההוצאות המרובות על בית ראש הממשלה ושהציבור לא מאמין כי הבית במצב רע. יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, החליט לתעד בעזרת מצלמת הנייד שלו בה הוא חושף נקודות מרובות של רטיבות בקומת המגורים העליונה. לאורך הסרטון ניתן לראות רטיבות ועובש בחדרי הרחצה, השינה והמסדרונות בהם מתגורר ראש הממשלה בעצמו.

על חשיפת הסרטון כתב יאיר נתניהו: "כאשר מראים לתקשורת את כל הנזילות והעובש בקומה למטה בבית ראש הממשלה, הם אומרים בסדר, אבל הקומה למעלה היא המפוארת. אז צילמתי באייפון שלי את ה'קומה המפוארת' למעלה. בווידאו יש בין היתר את החדר שינה של ראש הממשלה והמקלחת שלו. 'הקיסר בארמון וורסאי', ככה מדמיין אותו השמאל החולה".

בפעם הקודמת שעלה לסיקור תקשורתי עניין תקינות מעון ראש הממשלה היה זה לפני חמש שנים. אז עלה סרטון של שרה נתניהו בשיתוף מעצב הפנים מושיק גלאמין, שעבר על הקומה התחתונה בבית וטען שהמקום לא ראוי למגורים. באותה שנה יצא דו"ח מבקר המדינה שקבע כי בבית ראש הממשלה יש הוצאות של מאות אלפי שקלים בשנה, תקציב שהיה מיועד לתחזוק הבית ויצא בעיקר על מזון, ניקיון ואיפור. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן