מחווה מרגשת: בית"ר ירושלים תתרום 34,000 ש"ח לשחקנית שחלתה בסרטן

מועדון הכדורגל מהבירה יאסוף את התרומה עבור השחקנית שחלתה בסרטן והפסיקה לשחק כדורגל בעקבות כך. "אין לי מילים להודות"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 20/05/20 20:31 כו באייר התשפ

מחווה מרגשת: בית"ר ירושלים תתרום 34,000 ש"ח לשחקנית שחלתה בסרטן
כדורי. תקבל תרומה מבית"ר ירושלים, צילום: דניאל עיני

בעלי מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים משה חוגג ושחקני הקבוצה יאספו 34,000 ש"ח ויתרמו אותם לשחקנית הפועל רעננה שחלתה בסרטן והפסידה בבוררות שניהלה מול המועדון בו שיחקה. כדורי תבעה מהפועל רעננה 34,000 ש"ח בהליך בוררות בהתאחדות לכדורגל אך תביעתה נדחתה אמש, כך על פי פרסום ב-sport5.

את התביעה הגישה כדורי לאחר שחתמה על הסכם מול רעננה באוגוסט 2018. כדורי החלה להתאמן עם הקבוצה אך חודש מאוחר החלה בסדרת בדיקות לאחר שחשה לא בטוב. בסיום סדרת הבדיקות גילתה כדורי כי היא חולה בסרטן. מאותו רגע הפסיקה לשחק כדורגל והמועדון הודיע לה כי מבחינתו ההסכם מולה מבוטל. 

בתביעה טענה כדורי כי בזמן שחתמה על ההסכם היא עברה את הבדיקות הרפואיות ולכן הקבוצה צריכה לשלם לה את מלוא שכרה - 34,000 ש"ח אך המועדון טען כי מחלה של השוערת מנעה ממנה להשתתף באימוני ומשחקי הקבוצה ועל כן ההסכם שנחתם בוטל. בדיון שנערך אמש בהתאחדות לכדורגל הפסידה כדורי, אך כאמור תקבל את הסכום ממקור אחר - בית"ר ירושלים. 

כדורי הנרגשת אמרה בתגובה לכיפה: "אין לי מילים להודות למה שנעשה פה כל החשיפה התמיכה והאהבה שאני מקבלת מאנשים לא מובנת מאליו בכלל! מודה לכל אחד ואחת מכל הלב. משה חוגג ובית"ר המדהימים הראו שנשארה בנו טיפת אנושיות והיא מדהימה, מודה ומעריכה את הנעשה ומבטיחה שאתרום את חלקי למועדון המדהים הזה. ואהבת לרעך כמוך מקבל משמעות ולא רק סתם משפט".