אל על מאריכה את הקפאת הטיסות עד ל-20 ביוני

חברת התעופה הודיעה כי בשל הארכת הנחיות הבידוד לנכנסים ארצה ואיסור כניסת זרים לארץ שפורסמו אמש ולאור הביקוש הנמוך, טיסותיה המסחריות לא יחודשו עד לאמצע החודש הבא

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 20/05/20 19:42 כו באייר התשפ

אל על מאריכה את הקפאת הטיסות עד ל-20 ביוני
אל על. הטיסות נכנסות להקפאה, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

חברת התעופה אל על מודיעה היום (ד') כי היא מקפיאה את חידוש טיסותיה המסחריות עד ל-20 ביוני, וזאת עקב ההנחיות שיצאו אמש עבור ענף התעופה, המגבילות את פעילותו. כזכור, אמש הוציא משרד הבריאות הנחיות לענף התיירות, המחייבות בידוד לכל הנוסעים הנכנסים לישראל ואוסרות כניסת זרים לישראל עד אמצע החודש הבא. בהודעה מסבירה אל על כי לאור ההנחיות והביקוש הנמוך לטיסות, הוחלט להמשיך את הקפאת הטיסות עד ל-20 ביוני.

בהודעה שהוציאה חברת התעופה לבורסה נאמר: "בהמשך לדיווח המיידי של החברה מיום 5 במאי 2020 בדבר ההפסקה הזמנית של טיסות הנוסעים הסדירות שלה מודיעה החברה, כי נוכח ההנחיות שפורסמו אתמול, 19 במאי 2020, בדבר הארכת ההגבלות ביחס לחובת הבידוד החלה על נוסעים נכנסים לישראל ולאיסור כניסת זרים לישראל (עד ה-15 ביוני) ולאור הביקוש הנמוך לטיסות נוסעים, החליטה להאריך את משך ההפסקה הזמנית של טיסותיה כאמור, עד ליום 20 ביוני 2020. יצוין כי, בכוונת החברה להמשיך ולקיים טיסות מטען אל/מ ישראל, לרבות שימוש במטוסי נוסעים למטרה זו וכן טיסות נוסעים במתכונת מצומצמת לפי הצורך"

כזכור, חברת התעופה הודיעה בעבר כי היא מקפיאה את טיסותיה המסחריות עד ל-30 במאי, והוציאה כ-90% מעובדיה לחופשה ללא תשלום כאשר חלקם גם פוטרו. אל על, שנכנסה למצוקה כלכלית בשל הקפאת הטיסות ביקשה מהמדינה סיוע בדמות 400 מיליון דולר, כאשר בתקופה זו היא ניזונת בעיקר מהכנסות על טיסות מטען המגיעות מחו"ל.